عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

حمایت از تولیدات داخلی مهمترین بخش اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مردم عزیزمان با فرهنگ بالایی که دارند کشور را در تحقق شعار سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"حمایت کنند و با حمایت از تولیدات داخلی و مصرف کالاهای تولید شده در کشور با رد شدن از دسیسه‌های دشمن پیروز شوند.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۷۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی، گفت: اقتصاد مقاومتی در اصل به معنای این است که حوزه‌های فشار بر کشور و مردم را پیدا کنیم و سعی و تلاشمان بر این باشد که آن را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: باید نقاط ضعف را تشخیص داد و آن‌ها را به یک فرصت تبدیل کرد و اولین قدم برای رسیدن به این فرصت‌ها، کاهش وابستگی‌های خارجی و اتکای کامل به خوداتکایی و تولیدات داخلی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که نکته قابل تأمل در اقتصاد مقاومتی تولیدات داخلی است، ادامه داد: هر چقدر وابستگی‌های ما به خارج از کشور کمتر شود تولیدات داخلی گسترده‌تر می‌شود که همین امر باعث نزدیک‌تر شدن به فرصت‌ها خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر تولیدات داخلی در کشور گسترش پیدا کند در اصل ما از درون رشد کرده‌ایم و به جرأت می‌توانیم بازارهای خارجی را نیز از آن خود می‌کنیم که این موضوع به حمایت تمامی مسئولین و تک تک افراد جامعه بستگی دارد و این امر تحقق نمی‌آبد مگر با فرهنگ سازی درست و حساب شده در جامعه.

وی افزود: خارج شدن از وابستگی‌های خارجی و پیشروی به سمت و سوی تولیدات داخلی هنگامی محقق می‌شود که همه به این فرهنگ رسیده باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌و‌گوی خود گفت: امیدوارم مسئولین در هر جایگاه و مقامی که هستند فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و مردم عزیز نیز با فرهنگ بالایی که دارند کشور را در تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» حمایت کنند و با حمایت از تولیدات داخلی و مصرف کالاهای تولید شده در کشور با رد شدن از دسیسه‌های دشمن پیروز شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار