رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی:

برقراری ارتباط بسیار گسترده ی بسیج جامعه پزشکی با شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: بسیج جامعه پزشکی ارتباط بسیار گسترده‌ای را با شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی برقرار کرد به شکلی که پای درد دل افراد موثر و تولید کنندگان این تجهیزات نشست و مشکلات آنان را احصاء کرد.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۶۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، دکتر محمد رئیس‌زاده، درباره اقدامات مهم و تاثیرگذار این سازمان در سال ۹۴ گفت: در سالی که گذشت به طور منظم چند فعالیت برجسته انجام شد، که مهم‌ترین آن در حوزه اقتصاد مقاومتی بود که بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ مامور پیگیری آن شد و اقدامات خوبی توسط آنان انجام شد و قرارگاهی برای این اقدامات راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ ارتباط بسیار گسترده‌ای را با شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی برقرار کرد به شکلی که پای درد دل افراد موثر و تولید کنندگان این تجهیزات نشست و مشکلات آنان را احصاء کرد؛ در این راستا راهکارهایی را در حوزه اقتصاد مقاومتی به مشورت گذاشتند و اطلاعات بسیار خوبی را در این زمنیه کسب کردند.

امسال به دنبال انجام اقدامات عملیاتی هستیم
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به برپایی همایش سه روزه دردی ماه سال گذشته به منظور تجلیل از مدیران جهادی در حوزه سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تصریح کرد: در این همایش از شرکت‌های بر‌تر در حوزه سلامت تجلیل و مشکلات آنان شنیده شد، که با تاکید مقام معظم رهبری این کار با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و با توجه به شعار امسال که «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» است تلاش می‌کنیم که کارهای عملیاتی انجام دهیم.

تغییر روال کنگره سلامت در حوادث و بلایا به سمت مخاطبان و مجریان تخصصی
 رئیس‌زاده، افزود: برگزاری کنگره سلامت در حوادث و بلایا را به شکل تخصصی و کاملا کیفی با حضور گروه‌های هدف دانشگاهی در سال گذشته برگزار کردیم؛ همچنین تغییر روال کنگره به سمت مخاطبان و مجریان تخصصی کار خوبی بود که امسال نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

 به دنبال آموزش و پیشگیری در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم هستیم
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه در داخل کشور توانستیم کارهای جهادی سلامت را به سمت موضوع بهداشت سوق دهیم، گفت: تلاش کردیم مقداری از جنبه درمانی خدمات در بیمارستان صحرایی و تیم‌های اعزامی فاصله بگیریم، میزان این نوع خدمات را کمتر کنیم و بیشتر به سمت پیشگیری حرکت کنیم البته کارمان تازه شروع شده است و امسال این موضوع را با قوت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار