خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان مطرح کرد

راهیان نور پلی برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های پس از جنگ

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: راهیان نور پل معنوی و معرفتی برای انتقال فرهنگ شهادت بدون واسطه به نسل های پس از جنگ است.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: در طی این سفر معنوی کاروانیان از برنامه های فرهنگی که ویژه برایشان تدوین شده است بهره می‌برند.

وی با اشاره به اثرات معنوی راهیان نور و تأثیر عمیق آن بر شناخت صحیح مسیر زندگی گفت: از آنجا که اقشار مختلف با سلیقه‌های متفاوت در کاروان‌های راهیان نور حضور دارند، می‌توان از این ظرفیت برای انتقال مفاهیم و معانی ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: تلفیق نسلی که جنگ را لمس کرده است، خانواده‌های شهدا و نسل‌های پس از جنگ، نشان‌دهنده اثربخشی بالای اردوهای زیارتی راهیان نور است.

وی افزود: دیروز شهدا با مجاهدت، شهامت، شجاعت و فدا کردن جانشان، خاک میهن عزیزمان را از چنگال دشمنان با شهامت و مجاهدت بیرون کشیدند و امروز با یادهایشان، دل‌های جوانان را از چنگال جنگ نرم دشمن نجات می‌دهند.

سعیدی عنوان کرد: استقبال پرشور اقشار مختلف برای حضور در کاروان های راهیان نور به ویژه نسل نوجوان و جوان می رساند، که آنان تشنه شناخت ارزش ها و فرهنگ ایثار، شهادت و باورهای شهدا هستند.

وی تصریح کرد: راهیان نور پل معنوی و معرفتی برای انتقال فرهنگ شهادت بدون واسطه به نسل های پس از جنگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات