خبرهای داغ:
زائر راهیان نور از شهرستان رزن گفت: اردوی راهیان نور حال و هوای عجیبی دارد و سبب آشنایی با شهدا و شناخت راه و هدف آنان می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۵۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
راهیان نور سبب شناخت راه و هدف شهدا می‌شود

مریم افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه برای نخستین بار است که در اردوهای راهیان نور شرکت ‌می‌کنم، اظهار داشت: اردوی راهیان نور برترین اردوهایی بود که تاکنون در آن شرکت کرده‌ام.

وی افزود: وقتی یاد شهیدان و شجاعت و دلیری دلاوران و رزمندگان را از زبان ایثارگران و رزمندگانی می‌شنوی که خود در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها و عملیات‌ها حضور داشته‌اند، هر لحظه آرزو می‌کنی که کاش آن زمان من نیز در آنجا حضور داشتم.

زائر کربلای ایران از شهرستان رزن تصریح کرد: اردوی راهیان نور حال و هوای عجیبی دارد و سبب آشنایی با شهدا و شناخت راه و هدف آنان می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما باید قدردان شهدا و خانواده شهدا باشیم، ابراز داشت: اگر شهدا جانشان را برای دفاع از کشور در طبق اخلاص نمی‌گذاشتند و جام شهادت را نمی‌نوشیدند و با رشادت‌ و دلاوری در برابر دشمن نمی‌ایستادند امروز ما نیز نبودیم.

افتخاری عنوان کرد: شهدا به خاطر حفظ اسلام و امنیت امروز ما، به خاطر حجاب و عفاف و امر به معروف ونهی از منکر از جان خویش گذشتند مانند راهی که امام حسین (ع) رفتند بنابراین با ادامه راه آنان نباید اجازه دهیم که خون شهدا پایمال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات