خبرهای داغ:
زائر راهیان نور از شهرستان رزن با اشاره به اثربخشی راهیان نور در شناخت فرهنگ دفاع مقدس گفت: شناخت شهدا و آشنایی با آرمان‌های شهدا ز ثمرات اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۶۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
طاهره طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه از شهرستان رزن عازم مناطق عملیاتی جنوب هستم، اظهار داشت: تاکنون هفت بار در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌ام.

وی با بیان اینکه هر بار که در این اردوها شرکت می‌کنم اشتیاق بیشتری برای حضور مجدد می‌یابم، گفت: سفر راهیان نور در زندگی فردی و اجتماعی و به ویژه روحیه شرکت‌کنندگان تأثیرگذار است.

زائر راهیان نور از شهرستان رزن با اشاره به اثربخشی راهیان نور در شناخت فرهنگ دفاع مقدس ابراز داشت: شناخت شهدا و آشنایی با آرمان‌های شهدا ز ثمرات اردوهای راهیان نور است.

وی ادامه داد: راهیان نور فرصتی برای شناخت دوران دفاع مقدس برای نسلی است که آن دوران را درک نکرده‌اند و به طور قطع در روحیه آنان و همچنین در جامعه تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

طهماسبی با اشاره به کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: با توجه به وقت کم و ازدیاد مناطق اگر برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که نهایت استفاده از فرصت شود در برگزاری بهتر اردوها کمک خواهد کرد.

وی با تأکید بر حضور راوی و روحانی در کاروان‌ها عنوان کرد: حضور راویان و بیان خاطرات شهدا در اردوهای راهیان نور بسیار مؤثر است که باید مدنظر مسئولان باشد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


عکس از: طاهره طهماسبی از رزن

انتهای پیام/

ارسال نظرات