خبرهای داغ:
با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شد؛

اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) + عکس

نشست اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) با رویکرد توجه به اقتصاد مقاومتی، در پایگاه شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۰۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، لطیفی رئیس مجمع بسیج شهرستان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و اعضای کارگروه های تخصصی مجمع و فرماندهان  حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار گردید، ابتدا سرهنگ امیرحسین مرادی ضمن تسلیت  فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر مدافع حرم، بر حضور حداکثری بسیجیان در انتخابات هفتم اسفند ماه تأکید کرد.

 اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

سپس مهندس بهمن از اعضای کارگروه اقتصادی مجمع طرحی مبنی بر امکان سودآوری برای خانوارها از طریق آبزی پروری به صورت مداربسته ارائه کرد و این طرح توسط اعضای مجمع مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه حجت الاسلام علیزاده از هادیان سیاسی کشوری به عنوان سخنران این برنامه به تحلیل پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در مبا حث سیاسی پرداخت و خاطرنشان کرد: ملت ایران با رأی به افراد انقلابی و بصیر و دین فهم بازوان رهبر معظم انقلاب را تقویت خواهند نمود.

  اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

این هادی سیاسی در ادامه به تبیین شاخصه های اصلی و تعیین کننده در انتخاب اصلح پرداخت و افزود: باید به کسانی رأی دهیم که با هندسه فکری امام تطبیق کامل داشته باشند.

  اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

وی همچنین حمله و هجمه شدید دشمن جهت تضعیف نظام اسلامی و تخریب چهره خدمتگزاران نظام و تیزهوشی و بصیرت در فضای سیاسی کنونی را از ملزومات انتخاب صحیح دانست.

در این مراسم حکم مسئولیت لطیفی به عنوان رییس مجمع بسیج شهرستان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) به وی اعطا شد.

  اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

مهدی اریسی مسئول دبیرخانه بسیج اقشار سپاه استان قم نیز در این مراسم حضور داشت. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار