خبرهای داغ:

استقبال از فعالیت‌های فرهنگی هنری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال جاری شاهد افزایش استقبال از فعالیت‌ فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری هستیم.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۹۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری؛ جواد کارگران در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان و معاونین اظهارکرد: بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی هنری استان فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد است که فعالیت‌های فرهنگی هنری در آن در حال اجراست و در ماه‌های گذشته مورد استقبال هنرمندان عموم قرار گرفته است.

وی افزود : بخش دیگری از فعالیت‌های فرهنگی هنری در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراکز و مجتمع فرهنگی هنری شهرستان‌ها اجرا می‌شود و بخش دیگری از این فعالیت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجرا است .

مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز با اشاره به اینکه مردم و بویژه جوانان باید به سمت فضاهای سالم بروند و ازجمله این فضاها ، فضاهای فرهنگی هنری ( قرآنی ،تجسمی ، نمایش ، موسیقی وفرهنگی و...) که جذابیت خوبی هم دارند در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی کار متولیان فرهنگی دوچندان می‌نماید .

یدالله حبیبی با بیان اینکه این امر موجب کمک به پیشرفت فضای فرهنگی و نظارتی می‌شود افزود: اقدامات لازم در مصوبات و کتب‌های قانونی در جهت ارتقاء بخش فرهنگ و هنر و ارزش‌های ایران اسلامی با سیاست‌ پیشگیرانه کمک شود.

گفتنی است در این نشست به موضوعاتی نظیرمجتمع های فرهنگی هنری و فعالیت‌های فرهنگی هنری استان ، فرهنگسرا ها و مراکز و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان پرداخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار