خبرهای داغ:

نشست استکبارستیزی در دهه چهارم انقلاب در خوی برگزار شد

در راستاي آگاهي بسيجيان با توطئه هاي استكبارجهاني و نوع مبارزه با وي درجنگ نرم نشست روشنگري به همت حوزه 3شهري سپاه خوي در مسجد شهید موسوی اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۴۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، رئيس دانشكده علوم قرآن شهرستان خوی در این نشست با اشاره به نزاع بین حق و باطل در طول تاریخ گفت: استکبار جهانی نیز بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی سعی کرده است تا با تفرقه افکنی میان آن ها، به بدنه اسلام خدشه وارد کند و هیچگاه از گذشته تاکنون از توطئه های خود دست نکشده است.

ولي نوروزي ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که در ۱۳ آبان ۵۷ توسط دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت شرق و غرب عالم را در هم فرو ریخت وبه قدري مهم و تاثير گذار بود كه به تعبیر امام رحمه الله علیه انقلاب دومی بود که از انقلاب اول نيز بزرگتر بود.

وي پس از اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع استکبار ستیزی در منطقه، مردم را در رابطه با هوشیاری در مقابله با نفوذ استکبار جهانی آگاه نمود و به بیان مصادیق نفوذ و پیشگیری از این جریان که همانا پیروی از بیانات مقام معظم رهبری می باشد دعوت نمود.

اين استاد دانشگاه رویکرد نفوذ آمریکا در مسایل فرهنگی را مسئله ای جدی خواند و همگان را به هوشیاری و مقابله با مسیرهایی که مورد هدف دشمن قرار دارد دعوت نمود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار