خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

شعار نه شرقی ،نه غربی، بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی است

انـقلاب اسـلامى ايران بدون هیچ تردیدی معجزه اى الهى بـود كه بـه دست معجزه گر مردى از سلاله پـاك پـيامبـر(ص), بـه انجام رسيد و نگاه اميد مظلومان و مستـضعفان جـهان را بـه خـود خـيره ساخـت.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۳۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در جلسه روشنگری بسیجیان پایگاه شهید چوپانی حوزه ثارا...که با حضور پرشور بسیجیان در محل مسجد دارلاحسان برگزار گردیدگفت:در قرن ما پيروزى انقلاب اسلامى در ايران حادثه مهم و حيرت انگيزى بـراى جـهان بود كـه مـى توانست در رابـطه با مسأل سياسى جهان و منطقه ايفاگر نقش تعيين كننده و تحولات غير قابل پيش بينى باشد.

حجت الاسلام تقی خدایی فام افزود: ايـن حادثه بزرگ قرن از يكسو معادلات سياسى استكبار را در ادامه سـياست سلطه وتقسيم استعمارى جهان بهم زد و از سوى ديگر يكى از اسـتـوارترين رژيـمهاى وابـسته را كـه از حـمايت قـدرتهاى بـزرگ برخوردار بود ريشه كن نمود و در كشورى چون ايران با اهميتى كه از نـظـر اسـتراتژيكى و اقـتصادى بـراى قـدرتهاى بـزرگ جـهان دارد تحولى سياسى - مردمى و عظيم بوجود آورد.

وی تصریح کرد: امام خمینی هیچ نوع سازمان سیاسی و نیروهای نظامی در اختیار نداشت، بلکه ستاد رهبری او، در خارج از ایران بود، از «مسجد» به عنوان سنگر مقاومت و مبارزه استفاده کرد و در اوج انقلاب، وارد ایران شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با مقایسه ویژگی های انقلاب اسلامی با سایر انقلابهای جهان گفت: انـقلاب اسـلامى ایران از يك سلسله ويژگيها وامتيازهاى اصولى برخوردار است كه از نظر فرهنگ، دانش و تـئورى انــقـلاب آن رادر رده بـالاى پـديده هاى سـياسى بـزرگ و انقلابهاى مهم جهان قرار داده است مزايأى چون ماهيت ايدئولوژيكى , قـدرت رهـبرى و عـمق تـحولات نـاشى ازانـقلاب موجب گرديده كه بـسيارى از صـاحب نظران علوم سياسى در تئوريهاى انقلاب در كشورهاى اسلامى تجديد نظر كنند و الگوى جديدى را مورد بررسى قرار دهند.

حجت الاسلام خدایی فام در پایان افزود:افكار و اعمال حضرت امام خمینی (ره) از قرآن كریم سرچشمه می گیرد و هرگونه تحلیلی از اندیشه های او و انقلاب اسلامی باید یك الگوی وحدت گرا و مقدس قرآنی و توحیدی را در برداشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار