خبرهای داغ:
در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در رده‌های بسیج استان همدان

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد دهه فجر استان همدان از برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در سطح رده‌های بسیج استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۴۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ روح‌الله عروجی در چهارمین جلسه کمیته بسیج نیروهای مسلح دهه مبارک فجر در همدان اظهار داشت: با توجه به وجود 2 هزار رده بسیج در سطح استان در ایام مبارک دهه فجر برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در سطح رده‌های بسیج پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر اقتدار ایران در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: شعار محوری دهه مبارک فجر امسال «تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتوی ولایت‌مداری، همدلی و هم‌زبانی» انتخاب شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان همدان گفت: محور گفتمان‌هایی که در این دهه درنظر گرفته شده بازخوانی اصول امام خمینی(ره)، تبیین استکباستیزی، دستاوردهای انقلاب و جایگاه و اهمیت انتخابات خبرگان و مجلس است که امیدواریم در راستای بصیرت‌بخشی مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محوریت برنامه‌های دهه فجر شامل دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و برپایی غرفه ویژه روحانیون است.

عروجی تصریح کرد: برگزاری ویژه‌برنامه دهه فجر در پایگاه‌ها و مساجد، فریاد نوای «الله‌اکبر»، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و... از دیگر برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات