خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقهساخت نماهنگ با عنوان «من انقلابی‌ام» کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۰۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی صفرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقهساخت نماهنگ با عنوان «من انقلابی‌ام» کرده است.

وی افزود: به‌منظور حضور پرثمرتر دانشجویان در فضای مجازی، استفاده از خلاقیت‌های بصری در فضایی جذاب و متفاوت و ایفای نقش فرهنگی و تبلیغی در محور انقلاب، روابط عمومی واحد همدان با همکاری معاونت فرهنگی به برگزاری مسابقه ساخت نماهنگ با عنوان «من انقلابی ­ام» با بهره گیری از سروده‌های انقلابی که حسی حماسی و انقلابی دارند، اقدام کرده است.

وی گفت: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی iauh.ac.ir، دریافت مجموعه آهنگ‌های تعیین‌شده برای این مسابقه و انتخاب آهنگ خود یک نماهنگ مرتبط با موضوع آهنگ با استفاده از تصاویر آرشیوی یا تولیدی به‌صورت آماتور یا نیمه‌حرفه‌ای آماده نموده و از طریق ایمیل iauh@iauh.ac.ir و یا کانال تلگرامی @iauhamedan تا ۲۰ بهمن به روابط عمومی واحد همدان ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان داشت: نماهنگ‌های ارسالی باید حداکثر در ۲ دقیقه (بدون توجه به زمان آهنگ) و به‌صورت کاملاً ابتکاری و بدون کپی‌برداری از منبع یا محل خاص تهیه گردد، تیتراژ ابتدای و پایانی نماهنگ‌ها به نام سازنده درج شود.

وی یادآور شد: به سه اثر ارسالی برگزیده در جشن انقلاب که در دهه فجر امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود سه گوشی هوشمند اهدا خواهد شد و در سایت دانشگاه و شبکه‌های اجتماعی به نام سازنده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات