خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامیان:

شهادت نمر، باعث شعله ورشدن بیداری اسلامی می شود

کد خبر: ۸۶۱۹۲۶۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رامیان ؛حجت الاسلام «عبدالحمید یازرلو» مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگاربسیج در رامیان ضمن تسلیت شهادت آیت الله نمر و محکوم کردن این عمل شرم آور رژیم آل سعود گفت: آل سعود با این عمل حکم اضمحلال و سقوط خود را امضا کردند چرا که خون به ناحق ریخته این عالم جلیل القدر دامن آنها را خواهد گرفت.

وی، شهید نمر را منادی حق و عدالت دانست و اظهارکرد: شهید نمر در برابر تبعیضها و بی عدالتی هایی که حکام آل سعود انجام می دادند قیام کرد و به همین دلیل آن شهید بزرگوار، چندین بار به زندان رفت.

حجت الاسلام یازرلو افزود: سنگ بنای آل سعود بر ظلم و خونریزی بنا شده است و تحمل شنیدن ندای حق و حق طلبی را ندارد و همین عدالت خواهی و امر به معروف و نهی از منکر این عالم جلیل القدر بود که باعث شد رژیم سفاک آل سعود او را به شهادت برساند.

وی بیان کرد: تعجب اینجاست که این رژیم این جنایت را به اسم مبارزه با تروریسم به خورد مردم می دهد در حالیکه خود، مادر تروریسم است و اینهمه کشتار که در منطقه اتفاق می افتد  از جمله حمله به یمن، کشتار زائران در منا، برخواسته از تفکر وهابیت و وهابی گری است که آل سعود مروج آن هستند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامیان با بیان اینکه تمام توطئه هایی که در منطقه اتفاق می افتد طراحی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که برای جلوگیری از بیداری اسلامی انجام می گیرد، تصریح کرد:  رژیم آل سعود فکر می کند که با شهادت آیت الله نمر می تواند جلوی بیداری اسلامی را بگیرد اما غافل از اینکه این خونهای شهدایی مثل آیت الله نمر باعث شعله ورشدن بیداری های اسلامی خواهد شد و دودمان آل سعود را به باد خواهد داد و ان شاء الله به زودی زود باعث اضمحلال و سقوط آنها خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار