خبرهای داغ:
با حضور سرپرست معاونت روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)؛

مسئولین روابط عمومی رده های سپاه استان قم گرد هم آمدند

معاونین روابط عمومی رده های تابعه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) استان قم گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۷۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی در این جلسه طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی بسیجیان، به اهمیت خبر و موضوع اطلاع رسانی پرداخت و اظهار کرد: یک خبر باید صادق باشد و در آن رعایت امانت شود و آن خبر به موقع و به هنگام بیان شود.

سرپرست معاونت روابط عمومی و انتشارات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تأکید بر اهتمام هرچه بیشتر رسانه‌ها نسبت به انعکاس و انتشار اخبار فعالیت های سپاه و بسیج ابراز کرد: مسئولین روابط عمومی و اقشار با مدیریت بیشتر و همت خبرنگاران خبرهای مجموعه سپاه و بسیج استان را منعکس کنند.

سید محمد حسن یزدی نژاد، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی سپاه استان قم نیز در این گردهمایی ضمن تقدیر از مسئولین روابط عمومی اظهار داشت: دوره یک روزه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج استان قم به همت معاونت روابط عمومی و دفتر خبرگزاری بسیج در استان، روز جمعه دوم بهمن ماه سال جاری در استان قم برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: مسئولین روابط عمومی حوزه ها سعی در جذب و شناسایی خبرنگاران افتخاری نمایند تا با سازماندهی آنها بتوان بیشترین خبرنگاران را به بسیج اختصاص داد که با عضو شدن بسیجیان کارآمد بتوانیم خبرگزاری بسیج را بزرگترین خبرگزاری کشور نماییم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار