خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در شهرستان شوط برگزار شد

مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا کریم حسین خانی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان بسیجیان و کارکنان ناحیه شوط، شورای تامین شهرستان ، مسئولان و با حضور خانواده های شهدا ، ایثارگران در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۹۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام کریم حسین خانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی بیان کرد: ملت بصیر و انقلابی ایران در جریان حماسه 9 دی با بصیرت و دشمن شناسی خود آنچنان ضربه ای به فتنه گران زدندکه برای همیشه در پرونده افتخارات این ملت ثبت و ضبط گردید.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان این که مردم ایران برای نظام جمهوری اسلامی هزینه های بسیاری داده اند افزود: تقدیم هزاران شهید از جوانان پاک این مرز و بوم نمونه بارز این هزینه هاست که امروز در سایه خون همین شهداء و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی نه تنها امن ترین منطقه خاورمیانه بلکه امن ترین نقطه دنیا محسوب می شود.

حجت الاسلام حسین خانی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران همواره نشان دادند که در تمامی عرصه های حساس انقلاب حاضر بوده و آماده هستند که جان خود را برای دفاع و حفظ و حراست از این نظام تقدیم کنند و روز 9 دی، روزی‌ است که مردم ما در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و شکوهی را ایجاد کردند که دشمنان برای همیشه نسبت به توطئه‌هایی که داشتند، مأیوس شدند.

وی در ادامه فتنه 88 را توطئه ای بزرگ برای براندازی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: فتنه‌گران می‌خواستند به دستاوردهای انقلاب اسلامی آسیب بزنند و این انقلاب را که با ثمره خون هزاران شهید به دست آمده است را به انحراف بکشانند اما غافل از اینکه ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی هرگز فریب فتنه دشمنان این انقلاب را نخورده و با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه سال 88 نظام سلطه را در اجرای نقشه‌های شومشان ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام حسین خانی در پایان سخنانش بیان کرد: به لطف خداوند جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف روند رو به رشدی داشته به گونه ای که امروزه به عنوان یک کشور و قدرت برتر اسلامی در دنیا مطرح است چرا که امام راحل (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری به خوبی کشور را هدایت کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار