خبرهای داغ:
وزیر کشور:

12123 نفر برای انتخابات مجلس دهم کاندید شدند/ملت سوریه بعد از توکل به خدا امیدشان به ملت ایران است

رحمانی فضلی :12123 نفر برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند .
کد خبر: ۸۶۱۲۹۴۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در همایش بزرگ پیامبر رحمت منادی وحدت که در شهرستان بندرترکمن با حضور مسئولان ارشد استان گلستان برگزار شد اظهار کرد :12123 نفر برای انتخابات مجلس دهم  کاندید شدند.
وی تصریح کرد : رشد مشارکت و حضور کاندیداها برای مجلس 115 درصد رشد داشته و نسبت به ادوار گذشته 2.3 برابر بیشتر شده است.
 وی با بیان اینکه باید از چنین حضوری استقبال کنیم گفت : برگزیده های شما در چارچوب قانون مشخص خواهند شد و مردم در روز 7 اسفند به بهترین فرد رای می دهند.
وزیر کشور با بیان اینکه ملت ایران 1000 سال در زیر سلطه مطلق پادشاهان بوده یاد آور شد: کلمه ملت بعد از مشروطیت شکل گرفته و قبل از آن برای مردم کلمه رعیت مطرح بود.
فضلی با بیان اینکه ملت سوریه به دنبال تعیین سرنوشت و دموکراسی هستند افزود : کسانی که دم از دموکراسی می زنند چرا دموکراسی مردم سوریه را قبول ندارند.
وی با بیان اینکه ما باید حافظ یادگار امام (ره) (انقلاب) و شهدا باشیم یاد آور شد: ملت ایران در طی 37 سال گذشته 33 انتخابات را انجام دادند و در هر 33 انتخابات مردم تعیین کننده نظام بودند.
فضلی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی تمامی مظلومین منطقه است خاطر نشان کرد : امروز هیچ تحولی در منطقه اتفاق نمی افتد مگر اینکه جمهوری اسلامی ایران اراده کند.
وزیر کشور با بیان اینکه 5 سال است که جنگ سوریه به درازا کشیده شده است گفت:ملت سوریه بعد از توکل به خدا امیدشان به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار