خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه نینوا:

چهره های برانداز نظام در دولت یازدهم احیا شدند/ بسيج آچار فرانسه انقلاب و نظام

کد خبر: ۸۶۱۲۱۲۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرگرد پاسدار حسن محمودی در آستانه حماسه 9 دی در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: با توجه به فلسفه وجودي تشكيل نظام اسلامي و احياي مجدد دين مبين اسلام و ساختار يك حكومت ديني در موقعيت ژ‍ئوپليتيك ايران كه منجر به فروپاشي مناسبات نظام سلطه در منطقه گرديد ، ايالات متحده آمريكا بعنوان يك دولت سركرده در صدد ترميم وجهه از دست رفته خود برمي آيد و از همان بدو پيروزي انقلاب اسلامي نقش براندازي نظام اسلامي را در دستور كار خود قرار مي دهد.

وی درادامه افزود : يكي از نقشه ها و توطئه هاي آمريكا بهره مندي از انقلاب هاي رنگي و يا همان جنگ نرم است كه در انتخابات رياست جمهوري سال 88 بروز و ظهور يافت كه نظام سلطه با استفاده از ظرفيت عوامل غربگراي خود فتنه سال 88 را رقم زدند كه هدفشان براندازي انقلاب اسلامي ايران بود.

محمودی با اشاره به خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88 در دولت گفت : اما امروز با روي كار آمدن دولت يازدهم اين چهره هاي برانداز احياء شدند و به بدنه دولت نفوذ كردند و تلاش مي كنند كه دولت را ببرند به مسيري كه آمريكا برايشان ترسيم مي كند.

معاون سیاسی سپاه نینوا همچنین وظیفه نهادهای امنیتی و نظارتی را در مقابله با خطر نفوذ جریان آمریکایی مهم خواندو گفت : وظيفه نهاد هاي امنيتي و نظارتي در این برهه از زمان بس سنگين خواهد بود زیرا ضمن مراقبت و هوشياري و همچنين رصد چهره هاي سياسي که نقش نفوذ امریکایی را بازی می کنند بايد جامعه را از نيات شوم آنها آگاه نمود كه دچار اشتباه محاسباتي نشوند.

حسن محمودی با بیان اینکه اگر فتنه گران می توانستند در سال 88 رای مردم را جلب کنند چه اقداماتی در حوزه سیاست خارجی و فرهنگ انجام می دادند اذعان کرد : اگر فتنه گران در سال 88 موفق به كسب آراي مردم مي شدند تمام هزينه هايي كه براي استقلال اين كشور شده بوده را از بين مي بردند و با دشمن درجه يك اسلام و مسلمين بيعت مي كردند و بار ديگر پاي آمريكا را در ايران باز مي كردند و با حضور دشمن اصلي در فضاي داخلي كشور ايران يعني در واقع خط بطلانی می كشيدن به تمام ارزشهاي ديني و انقلابي .

وی خاطر نشان کرد : آمريكا در شرايط جديد با شعار تغيير آمده يعني همان سياست تقابل را در سايه سياست تعامل پيگيري می نمايد همان بحث نفوذی را كه رهبر معظم انقلاب در ديدارهاي خود با اقشار مختلف مردم نفوذ را يك خطر جدي و يك خطر بزرگ مطرح كردند.

معاون سیاسی سپاه نینوا دربخش پایانی سخنان خود با اشار به نقش بسیج در مهار فتنه 88 و مبارزه با نفوذ و بازگشت عناصر کودتای 88 به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور گفت:بسيج مولود انقلاب است و يكي از كارهای ويژه آن نيز حفظ و حراست از دستاورد هاي انقلاب اسلامي است .

محمودی افزود: در واقع بسيج آچار فرانسه انقلاب و نظام است و مادامي كه انقلاب در معرض تهديد واقع شود اين سيل خروشان بسيج است كه خس و خاشاك ها را كنار مي زند و مسير انقلاب را هموار مي نمايد.

وی درپایان گفت : بسيج ديروز در جنگ سخت به تكليف خودش عمل كرد و امروز نيز در جنگ نرم و فتنه 94 كه فتنه نفوذ پسا برجام است وظيفه خطيري دارد و آنهم بحث روشنگري و بصيرت افزايي آحاد جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار