خبرهای داغ:
با همت نیروی انسانی سپاه ناحیه ملایر؛

همایش ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی بسیج در ملایر برگزار شد+تصاویر

همایش ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی بسیج با همت نیروی انسانی سپاه ناحیه ملایربا حضور بسیجیان و جمعی از اعضای شرکت نگار نصر استان همدان در سالن شهید آوینی ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۴۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، همایش ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی بسیج با همت نیروی انسانی سپاه ناحیه ملایربا حضور بسیجیان و جمعی از اعضای شرکت نگار نصر استان همدان در سالن شهید آوینی برگزار شد.

محمد حجی مسئول برگزاری همایش کار و کارآفرینی بسیج در این همایش با اشاره به اهمیت کارآفرینی اظهار داشت: این همایش در راستای آشنایی بسیجیان با اهداف و چگونگی اقتصاد مقاومتی و برخورداری از ظرفیت‌های موجود برای انجام فعالیت‌های اقتصادی برگزار شد.

یکی از پایوران سپاه ناحیه ملایر نیز در این همایش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: شناخت روش‌های دشمن مهمتر از شناخت خود دشمن است.

داود مهدوی گفت: بالاتر از استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی است که مسئولان کشور، نمایندگان مجلس و دست اندرکاران مسائل اقتصادی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و در زمینه فعالیت‌های اقتصادی، وابستگی خود را در تمام بخش‌ها قطع کنند.

وی با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد جزءالزامات اقتصادی کشور است با اشاره به اقتصاد مقاومتی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی پویاست، مصرف کننده نیست و تکیه گاه آن بر تولید داخلی و اقتصاد مستقل است و در واقع بومی سازی است.

مهدوی گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی ترویج فرهنگ کار و تلاش، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف، استفاده از کالای ایرانی، استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی، مردمی کردن اقتصاد، مدیریت درست منابع مالی و ارزی، تقویت روح خودباوری و اعتماد ملی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است.

نماینده شرکت نگار نصر استان همدان نیز در ادامه به تبیین اهداف شرکت و طریقه مشارکت در انجام و دریافت تسهیلات سخن گفت.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات