خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند خبر داد

پرداخت 12 میلیارد و 928 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان نهاوند

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند از پرداخت 12 میلیارد و 928 میلیون ریال تسهیلات در راستای توان‌افزایی و خودکفایی در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۷۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و توانمند شدن خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند در سال جاری مبلغ یک میلیارد ریال وام اشتغال در قالب 70 طرح توان افزایی به مددجویان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و طرح های کارآفرینی به مددجویان پرداخت می ‌شود، افزود: وام‌های پرداختی به خانواده های محروم و نیازمند به منظور فراهم کردن اشتغال و توانمند شدن آنان است تا خانواده ها با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند اظهار داشت : علاوه بر طرح های توان‌افزایی در نیمه نخست سال جاری مبلغ 11 میلیارد و 928 میلیون ریال در قالب 86 طرح خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از منابع اعتباری امداد، منابع اعتباری بانک‌های عامل، درآمدهای مجتمع اقتصادی و کمک‌های مردمی شرایط و امکانات ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت فراهم شده است.

کاویانی در پایان با تشریح انواع تسهیلات پرداختی و تمهیدات در نظر گرفته شده برای اشتغال مددجویان بیان داشت: پرداخت تسهیلات از منابع بانکی برای آن دسته از مددجویانی مناسب است که دارای قدرت ریسک اقتصادی بوده و توان پرداخت اقساط را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات