خبرهای داغ:
معاون وزیر دارایی:

گلستان نقشه منابع مالی خود را تهیه کند

معاون وزیر دارایی به تامین منابع اجرای پروژه از محل منابع درست تاکید کرد و افزود: دستگاه‎های اجرایی استان گلستان نقش راه منابع مالی استان را تهیه کنید.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۸۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ار گرگان، محمد خزاعی در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان، گلستان سرمایه‎گذاری در کشور است و قبل از سفر به این استان به این موضوع فکر می‎کردم که این استان از چه ظرفیتی برخوردار نیست .

وی تصریح کرد: در دو سال اخیر 25 برابر رشد سرمایه‎گذاری را نسبت به سال 91 مشاهده می‎کنیم.

معاون وزیر دارایی با بیان اینکه هیئت‎های تجاری خارجی منتظر زمان اجرای توافق هسته‎ای هستند، گفت: در دو، سه ماه گذشته بیش از 70 ملاقت سطح خارجی داشتیم و دور نما دور نمایی خوبی از فضای پسابرجام به نظر می رسدو فضا بسیار مثبت است.

خزاعی خاطرنشان کرد: در مسیر پسابرجام در راستای منافع ملی و چارچوب اقتصاد مقاومتی و استفاده از منابع ملی در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت می‎کنیم.

وی با بیان اینکه چند حوزه در استان وجود دارد که می‎تواند استان گلستان را تکان دهد و می‎تواند دیگر بخش‎های کشور را به این سمت بکشد، گفت: حمل و نقل و استفاده از منابع گازی دو شاخص مهم در راستای توسعه استان گلستان است.

معاون وزیر دارایی با بیان اینکه از مجموعه 32 پروژه معرفی شده به وزارتخانه اجرای 24 پروژه در استان گلستان را پذیرفتیم، گفت: این آمار خوبی است که از استان گلستان ارایه شده است و باید در پی تامین منابع مالی آن باید باشیم.

خزاعی به تامین منابع اجرای پروژه از محل منابع درست تاکید کرد و افزود: دستگاه‎های اجرایی استان گلستان نقش راه منابع مالی استان را تهیه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار