خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

حب و بغض‌ها و منافع شخصی را در انتخابات دخیل نکنیم

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: نباید حب و بغض‌ها و منافع شخصی را در انتخابات دخیل کنیم و باید به دنبال انتخاب فرد اصلح باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۱۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان کبودراهنگ امروز در محل موقعیت شهید کاظمی با حضور پرشور روحانیون، هیئت امنای مساجد و بسیجیان و عموم مردم برگزار شد.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در این مراسم با تفسیر آیات 24 و 25 سوره ابراهیم گفت: کلمه طیبه که در این آیات به آن اشاره شده همان انسانی است که کلمه لا اله الا الله در واقعیت و حقیقتش ریشه دوانده و مردم همواره از وجودش بهره برده و منبع خیر برای مردم بوده است.

حجت الاسلام یوسف روحانی در ادامه به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و ابراز داشت: سعی کنیم حب و بغض‌ها و منافع شخصی را در انتخابات دخیل نکنیم چراکه خدوم ، انقلابی، عمل‌گرا، دلسوز و پایبند به ارزش‌ها بودن در انتخاب فرد مهم بوده و باید با مدنظر قرار دادن این ملاک ها به دنبال فرد اصلح باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز با اشاره به فعالیت‌های بسیج و حضور فعال در تمام عرصه‌ها و با توجه به برگزاری برخی برنامه های بسیج در مساجد شهر و روستاها خواستار تلاش در راستای بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و دعوت مردم برای کمک به جبهه مقاومت شد.

در پایان این مراسم از روحانیون فعال در عرصه‌های فرهنگی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مسن‌ترین و جوان‌ترین نمازگزاران حاضر در مساجد به عنوان نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات