خبرهای داغ:
استاندار همدان:

مسئولان نظام نبايد اختلافي در باورها و عقايد داشته باشند

استاندار همدان با تأكيد بر اينكه كانديداها بايد چارچوب قوانين را رعايت كنند، گفت: در هر جايي اختلاف‌نظر وجود دارد ‌و اين امري طبيعي است اما مسئولان نظام نبايد اختلافي در باورها و عقايد داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۶۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاري بسیج از همدان، ‌محمدناصر نيكبخت امروز ‌در آئين توديع و معارفه فرماندار ملاير، با اشاره به اینکه ما امانتدار رأي مردم هستيم، انتخابات را يك حماسه سياسي دانست و‌ اظهار كرد:‌ مردم بايد در انتخابات هرچه باشكوه‌تر مشاركت داشته باشند و بدانند رأيشان در امنيت كامل خواهد بود.

وی با تأكيد بر اينكه كانديداها بايد چارچوب قوانين را رعايت كنند و اجازه هيچ‌گونه دخالتي را در برگزاري انتخابات نمي‌دهيم، تصریح کرد: در هر جايي اختلاف‌نظر وجود دارد ‌و اين امري طبيعي است اما مسئولان نظام نبايد اختلافي در باورها و عقايد داشته باشند.

استاندار همدان در ادامه با تأكيد بر اينكه توسعه و رشد اقتصادي شهرستان‌ها اولويت اصلي استانداري است، ‌از فرماندار جديد ملاير خواست تا با تلاش مضاعف اين مهم را محقق کند.

وي‌ اشتغالزايي، ‌رفاه حال شهروندان و روستائيان، ‌رفع مشكلات اقتصادي ‌و جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي را سرفصل‌هاي استانداري و فرمانداري‌هاي استان همدان عنوان و اظهار كرد:‌ ملاير، ‌از نظر بنده جايگاه شاخصي در استان دارد و حتي از مراكز برخي استان‌ها نيز بالاتر و برتر است.

نيکبخت ‌كشاورزي ممتاز، ‌فرهنگ غني، ‌تدين، ‌ديانت، ‌هوش و پاي كار بودن مردم ملاير را از جمله ويژگي‌هاي بارز اين شهرستان دانست و گفت:‌ فرمانداراني كه بعد از انقلاب به اين شهرستان آمده‌اند، همگي از دوران مديريت خود راضي بوده‌اند.

استاندار همدان ‌با بيان اينكه برای انتخاب فرماندار ملاير گزينه‌هاي فراواني بررسي شد، ‌افزود: عبدالعظيم رضایی،‌ فردي خوش‌نام، ‌متعهد و باتجربه است كه اميدواريم با مدنظر قراردادن و عملياتي كردن منشور دولت،‌ خدمات شايسته‌اي را به مردم شهرستان ملاير ارائه بدهد.

گفتني است؛ در اين آئين از زحمات 2.5 ساله مصطفي آزادبخت به عنوان فرماندار قبلي ملاير و زحمات 3 ماهه رضا قياسي به عنوان سرپرست فرمانداري ملاير تقدير و طي حكمي "عبدالعظيم رضایی"، به عنوان فرماندار ويژه ملاير و معاون استاندار معرفي شد.

ارسال نظرات