خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص):

مسابقات فوتبال بسیجیان روستای هندوالان برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) گفت: مسابقات فوتبال بسیجیان حلقه های شجره طیبه صالحین روستای هندوالان شهرستان درمیان با حضور شش تیم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۸۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دلاکه فرمانده حوزه نبی اکرم(ص) شهر اسدیه در جمع تیم های شرکت کننده مسابقات فوتبال حلقه های شجره طیبه صالحین روستای هندوالان شهرستان درمیان اظهارداشت: براي برتري در ميدان هاي ورزشي از خداوند کمک بخواهيد.

وی عنوان کرد: همانطور که شهداي انقلاب در ميدان نبرد ماندگار شدند شما هم براي موفقيت در ميدان هاي ورزشي با اتکا به نيروي الهي تلاش کنيد.

دلاکه افزود: حضور در مسابقات ورزشي اقدام ارزنده اي است که جوانان براي حضور موفق در ميدان هاي مختلف بايد به سلامت جسم توجه کنند.

وي خاطرنشان کرد: الگو گيري ورزشکاران از ائمه اطهار بسيار ارزشمند است که بسياري از ورزشکاراني که از ائمه اطهار و شهدا الگو گرفتند، ماندگار شدند.

فرمانده حوزه نبی اکرم(ص) تاکيد کرد: براي موفقيت بيشتر در صحنه هاي مختلف از شهدا الگو بگيريد به اين دليل که شهدا بهترين راه را در مسير موفقيت در دنيا و آخرت انتخاب کردند.

دلاکه افزود: این مسابقات با حضور 6 تیم از حلقه های صالحین روستای هندوالان برگزار شد.

گفتنی است، اين مسابقه به همت بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج روستای هندوالان برگزار شد و در پايان اين مسابقه هدايايي به ‌رسم ياد بود به دو تيم اول و دوم اهدا شد

.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار