خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند:

دشمن با جنگ نرم به دنبال از بین بردن غیرت دینی در جامعه است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: دشمن با روی آوردن به جنگ نرم به دنبال تضعیف و از بین بردن غیرت دینی مردم جامعه با استفاده از برنامه‌های مخرب ماهواره ای است.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۶۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی در نشست روشنگری که در مسجد جامع شهر قهاوند برگزار شد با تبریک هفته بسیج با اشاره به شاخصه‌ها و رفتارهای استکباری اظهار داشت: خود برتربینی، حق ناپذیری، فریبکاری و جنگ افروزی از شاخصه های استکبار است .

وی با بیان اینکه ما باید به طور دائم در حال دانش افزایی باشیم، افزود: یک مربی و معلم باید آگاه به مسائل روز و علوم زمان خود باشد، همه ما وظیفه داریم در جهت علم آموزی و تکریم علم و دانش، تلاش کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند یادآور شد: دشمن با توجه به هزینه های بسیار نبرد نظامی به جنگ نرم و برنامه های مخرب ماهواره ای روی آورده و برآن است تا با استفاده از اين روش ضمن تضعیف و از بین بردن غیرت دینی مردم جامعه موجبات انحراف خانواده و جامعه به ویژه نسل جوان را فراهم کند تا بر منابع آنها تسلط یابد.

وی به جنایت های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا در طول 37 سال انقلاب اسلامی جنایت های عمده ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است که از مهمترین آن می توان به تبدیل سفارت خود در ایران به لانه جاسوسی اشاره کرد که توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و حضرت امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.

ارسال نظرات