خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

برجام بهانه‌ای است برای نفوذ در کشور

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بحث نفوذ دشمن در کشور گفت: برجام بهانه‌ای است برای نفوذ در کشور، ما منکر برداشت تحریم‌ها نبوده ولی باید مواظب نفوذ دشمنان باشیم.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۳۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی رستمی در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه ملایر با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: برنامه هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج دست قدرت خدا» برگرفته از سخنان رهبری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش بسیج در جامعه افزود: بعضی‌ها چون نمی‌توانند به خواسته‌هایشان برسند و بسیج را بر سر راه خودشان می‌دانند اظهار می‌کنند که بسیج کاری در جامعه نمی‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج بیان کرد: فعالیت بسیج در راهتحقق انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردها انقلاب، جهاد فرهنگی، بصیرت افزایی آگاه‌سازی در مدارس دانشگاه هاو مساجد و هدایت افکار عمومی در جنگ نرم با دشمن از مهم‌ترین اقدامات بسیج در جامعه است.

وی گفت: یکی از بلاهای امروز جامعه در جنگ نرم ماهواره‌ها بوده کهبسیج در این راه 75 هزار ماهواره در کشور و در ملایر نیزیک هزار و 500 عدد از این دستگاه جمع‌آوری‌شده است.

رستمی با اشاره به مهم‌ترین اثرات ماهواره‌ها در خانواده‌ها بیان کرد: برنامه‌های ماهواره افکار عقاید و خانواده‌ها را هدف قرار داده اولین و مهم‌ترین آسیب ماهواره‌ها رواج بی‌دینی است.

وی با اشاره به شبکه‌هایی که از طرف مستکبرین حمایت می‌شوند، گفت: برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای به اسم اسلام به مراجع تقلید توهین و بدعت‌های جدید نظیر قمه‌زنی به اقسام مختلف را وارد دین مقدس اسلام می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: برگزاری بیش 75 هزار یادواره شهدا در سال، انتشار یک هزار عنوان کتابدر زمینهٔ شهادت و اسلام و اعزام سالیانه 5 میلیون نفر دانش‌آموز و مردم به سرزمین‌های مقدس جبهه‌های غرب و جنوب از دیگر کارهای بسیج در کشور است.

وی افزود: برگزاری شجره طیبه صالحین با330 هزار حلقه صالحین در کشور و پرداختن به بحث‌های نماز و بصیرت افزایی از دیگر اقدامات بسیج است.

رستمی گفت: راه‌اندازی مجامع عالی بسیج نخبگان در جهت با هم‌افزایی و ارائه راه‌کارهای اجرایی به دولت و برگزاری اردوهای جهادی خدمت‌رسانی به مردم در قالب11 هزار گروه محرومیت‌زدایی در کشور از اقدامات بسیج برای پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بهداشتی بسیج عنوان کرد:تیم تخصصی درمانی به همراه40 میلیارد تومان در مناطق محروم و کم برخوردار مسائل درمانی مردم را برطرف می‌کنند.

فرمانده سپاه ملایر گفت: برای حفظ تمامیت ارضی و مرزهای کشور نیز بحث حفظ آمادگی رزمی بسیجیان مطرح بوده وهر حوزه بسیج یک گردان بیت‌المقدس و امام حسین(ع) وظیفه حفظ انقلاب را بر عهده دارد.

وی گفت: اگر بسیج نبود الآن ما به‌جای اینکه در عراق و سوریه با داعش و گروهای تکفیری مبارزه کنیم باید در داخل کشور با این گروه‌ها درگیر بودیم و امنیت امروز کشور خود را مدیون جان‌فشانی بسیجیانی هستیم که در جبهه‌های مقاومت در حال مبارزه هستند.

رستمی افزود: سردار همدانی برای دفاع از ناموس شیعه و مسلمان به شهادت رسید ما دفاع از انقلاب و کشور را به مرزهای سوریه بردیم و اگر نبودند مثل سردار همدانی‌ها به ضریح مقدس حضرت زینب(س) جسارت می‌شد.

وی گفت: داعش و گروهای تکفیری دست‌پرورده و آلت دست صهیونیم بوده و باهدف ایجاد نفاق و تفرقه بین مسلمانان و جلوگیری از انتشار اسلام بنانهاده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بحث نفوذ دشمن در کشور گفت: برجام بهانه‌ای است برای نفوذ در کشور، ما منکر برداشت تحریم‌ها نبوده ولی باید مواظب نفوذ دشمنان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جهاد فرهنگی، بصیرت افزایی و آگاه‌سازی مردم در مدارس، دانشگاه هاو مساجد و هدایت افکار عمومی در جنگ نرم با دشمن از مهم‌ترین اقدامات بسیج در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار