خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد

اعزام 11 هزار و 703 نفر از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: در سه ماه آغاز بازگشایی مدارس طی سال جاری 11 هزار و 703 نفر از دانش‌آموزان بسیجی خواهر و برادر به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح الله عروجی در مراسم تجلیل از خادمین راهیان نور همدان که همزمان با سومین روز از هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: 28 هزار و 878 نفر در سال گذشته به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در سه ماه آغاز بازگشایی مدارس طی سال جاری نیز تعداد 11 هزار و 703 نفر از دانش‌آموزان بسیجی خواهر و برادر به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: از مجموع این تعداد 5 هزار و 884 نفر برادران و 5 هزار و 189 نفرخواهران هستند که به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند .

وی ادامه داد: این تعداد از دانش‌آموزان در قالب 299 دستگاه اتوبوس به همراه 213 راوی ، 13 مداح و 42 دستگاه ماشین‌های سبک و سنگین به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده‌اند.

عروجی تأکید کرد: راهیان نور برنامه‌ای فرهنگی است که نقشه‌های شوم دشمنان را که با هدف قرار دادن جوانان ایران اسلامی طراحی کرده خنثی می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به استقبال نوجوانان و جوانان از اردوهای راهیان نور ابراز داشت: راهیان نور فرصتی برای پیوند نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و آرما‌ن‌های شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات