خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه تأکید کرد

بصیرت‌افزایی و حفظ روحیه انقلابی راهکار مقابله با راهبرد نفوذ دشمن

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: راه مقابله با راهبرد نفوذ دشمن علم پیشرفته، بصیرت‌افزایی و حفظ روحیه انقلابی در مردم به ویژه جوانان است.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۱۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع هادیان سیاسی در سپاه ناحیه بهار با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن اظهار داشت: یکی از تهدیدات دشمن همان راهبرد نفوذ است.

وی با اشاره به زمینه های نفوذ افزود: نفوذ از چند طریق یکی نفوذ در باورهای انقلابی و دینی و دیگر نفوذ اقتصادی، نفوذ امنیتی و نفوذ سیاسی اتفاق می‌افتد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: ما باید جلوی این نفوذها را با علم پیشرفته و روزافزون، بصیرت‌افزایی و حفظ روحیه انقلاب‌گری در همه مردم به ویژه جوانان بگیریم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ و تأکید ایشان بر بصیرت افزایی ادامه داد: دشمن می خواهد جوانان ما را لاابالی به بار بیاورد وتانسبت به انقلاب و نظام بی تفاوت باشند.

ابوحمزه یاداور شد: زمانی که دستگاه‌های مدیریتی یک کشور تحت تأثیر دشمنان مستکبر قرار گرفت آن زمان تمام تصمیم‌گیری‌ها در آن کشور بر اساس خواست و میل و اراده دشمنان قرار می گیرد.

وی افزود: برگزاری دوره‌ها و نشست‌های بصیرتی باید خروجی داشته باشد تا بتوانیم هادیان سیاسی فعالی و انقلابی و دلسوز و متعهدی به جامعه انقلابی تحویل دهیم چراکه در ادوار تاریخ مشاهده می‌شود از مسئولان کسانی لغزیدند که بی بصیرت بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات