خبرهای داغ:
سردار طلایی‌نیک در جمع بسیجیان شهرستان بهار:

وقایع اخیر پاریس نتیجه سرویس‌های جاسوسی آنها و اسلام وهابی است

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع با اشاره به وقایع اخیر در پاریس گفت: در کشورهای اروپایی اسلام وهابی به راحتی آزادند که تبلیغ کنند؛ وقایع اخیر پاریس نتیجه همین سرویس های جاسوسی آنها و اسلام وهابی است.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۹۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا طلایی‌نیک در گردهمایی هیات عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید میلاد مصطفوی اظهار داشت: وجود این شهدا در شهر، استان و کشور اسلامی ما تحول بزرگی ایجاد کرد و سبب موج بیداری و تقویت بنیه دفاعی در اقشار گونان شد.

وی با اشاره به ضرورت وجود حلقه‌های صالحین و شبکه‌های مردمی گفت: امروزه حفاظت از مرزهای ایران اسلامی به اتکاء شبکه‌های مردمی است و ما نیز باید بیش از پیش به قوی‌تر کردن آنها توجه کنیم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع با اشاره به نقش بسیج در مقاطع مختلف تاریخ ایران اسلامی تصریح کرد: اگر بسیج در حفظ اعتقادات ناب محمدی و روحیه جهادی و ولایت مداری و همیشه محیا بودن موفق باشد، حسین زمان تنها نمی ماند.

وی افزود: بسیج با حضورش در بین مردم از طریق شبکه صالحین می تواند حفظ ولایتمداری در اسلام را ریشه‌دار کند و نقش بسیج و بسیجی به لحاظ وظیفه ای که دارند هم ردیف با شهدا و انبیا و صدیقین هستند.

طلایی‌نیک با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی گفت: بعد از انقلاب بعضی غرب‌زده‌ها در دولت نفوذ کردند؛اما اگر دانشجویان خط امام لانه جاسوسی را تسخیر نمی کردند و اسناد رو نمی‌شد، خیانت دولت وقت هم آشکار نمی‌شد.

وی با اشاره به حمایت از جبهه مقاومت بیان داشت: امروز حضور در سوریه و کمک به مقاومت در واقع کمک به حفظ امنیت کشور خودمان و جهان اسلام است و خط مقدم مبارزه با دشمن هم اکنون در سوریه است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع با اشاره به وقایع اخیر در پاریس گفت: در کشورهای اروپایی اسلام وهابی به راحتی آزادند که تبلیغ کنند؛ وقایع اخیر پاریس نتیجه همین سرویس های جاسوسی آنها و اسلام وهابی است.

وی افزود: هم اکنون ما در حال جهاد هستیم ، جهاد فرهنگی، اقتصادی، اخلاقی و سیاسی که جهاد در عرصه داخلی است و حمایت از مقاومت و نیروهای طرفدار انقلاب اسلامی نیز جهاد در عرصه خارجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات