خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم اربعین سردار شهید همدانی در همدان:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه از برجام به‌صورت مشروط عبور کردیم و مطالبات باید مطابق با سخنان رهبری باشد، گفت: یک جبهه واحد نیاز است تا در مقابل خواسته‌های فرا هسته‌ای دشمن ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۹۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی سعیدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی با اشاره به اینکه در تاریخ شخصیت‌هایی ظهور کردند که درخشیدند اما در دوره‌های دیگر نتوانستند درخشش خود را استمرار ببخشند، بیان داشت: شخصیت‌هایی در تاریخ‌داریم که تا آخرین لحظه عمر خود درخشیدند و ماندگار شدند که قرآن از آنان باعظمت یاد می‌کند و امت‌هایی در بخشی از تاریخ درخشیدند اما در دورهای بعد نتوانستند آن درخشش را ادامه دهند.

وی ادامه داد: پیشتازی الزاماتی دارد و ملت ایران در ۳۶ سال گذشته درخششی را آغاز کرده که بقای این عظمت در ادامه راه الزاماتی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم ایران ۳۶ سال است که عظمت آفریدند و تنها یکی از سربازانش ۱۰۰ هزار نفر ارتش مردمی در سوریه ایجاد کرده، عنوان کرد: امت‌ها در عزت و عظمت نتوانسته‌اند به قهرمانی پایدار برسند اما این قله فال به نام ملت ایران نوشته‌شده به شرطی که به قواعد آن ملزم باشند.

وی با بیان اینکه پیشتازی قواعدی دارد و برخی از خواص گاهی می‌درخشند و گاهی نیز افول می کنند، گفت: برخی صحابه پیامبر با توجیه فراجناحی بودن از اهل‌بیت دفاع لازم را نکردند اما حضرت زهرا همه آبروی خود را در دفاع از علی(ع) گذاشت.

*ولایت مداری از خصوصیت پیشتازان است

سعیدی با بیان اینکه برخی نیز تحت عنوان فراجناحی در برابر فتنه‌ها سکوت کردند و جامعه را به انحراف کشیدند، اظهار داشت: از 6.5 میلیارد انسان که 1.5 میلیارد از آن مسلمان هستند نیز فقط ۳۰۰ میلیون شیعه‌اند و کمبود شیعیان از اشتباه تاریخی در بنی ساعده منشأ می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی می‌توانست با توجه به بازنشستگی دیگر در جبهه‌های نبرد نباشد، اما عاقبت‌به‌خیری را در پشتیبانی از رهبری می‌دانست، اظهار داشت: پیشتازی تصادفی، مقطعی، خریدنی و مکانیکی نیست، بلکه اراده می‌خواهد و پیشتازی ذائقه و قانون دارد و مدافعان حرم اکنون به آن رسیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: پیشتازی در این است که انسان هر چه دارد، در طبق اخلاص بگذارد.

سعیدی با بیان اینکه خدامحوری در دانستن خدا در محوریت همه‌چیز است و خدای متعال مردم درجه سه ندارد و همه درجه‌یک‌ هستند، اظهار داشت: همان لطف و عنایتی که خدا در عصر نبوت دارد در عصر غیبت هم دارد چراکه بشر نیازمند رهبری با عصمت و با علم غیب است.

وی ادامه داد: ولایت مداری دومین خصوصیت پیشتازان است و سرلشکر شهید همدانی غرق در خدا و دومین ویژگی وی ولایت مداری بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دفاع از اسلام از اوجب واجبات است و اکنون در جامعه با ولایت مداران، ولایت ستیزان، ولایت سوزان و کاسب‌کاران طرف هستیم، اذعان داشت:باید شرایط را بشناسیم چراکه رهبری نگران نفوذ هستند.

*جایی که مردم شیطان بزرگ را فراموش کنند، خطر کشور را تهدید می‌کند

وی با بیان اینکه از برجام به‌صورت مشروط عبور کردیم و مطالبات باید مطابق با سخنان رهبری باشد، گفت: یک جبهه واحد نیاز است تا در مقابل خواسته‌های فرا هسته‌ای دشمن ایستادگی کند.

سعیدی ادامه داد: جایی که مردم شیطان بزرگ را فراموش کنند، خطر کشور را تهدید می‌کند و دولتمردان و مردم باید هوشیار باشند چراکه امریکا با هیچ کشوری کنار نمی‌آید و هیچ راهی جز ایستادگی در مقابل آمریکا نداریم.

وی با اشاره به اینکه استقبال از پیکر شهید همدانی در همدان بی‌مانند بود، بیان داشت: وی در جهت آرمان‌های امام خمینی (ره) قدم‌های مهمی برداشت و تلاش در جهت به پیروزی رساندن انقلاب در همدان نیز از کارهای وی بود بطوریکه در آغاز انقلاب اسلامی با جنگ نیمه سخت مواجه شد اما با بصیرت در مقابل این جریانات ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: شهید همدانی در جنگ تحمیلی در غرب و جنوب درخشید و در تأسیس لشکر گیلان، محمد رسول‌الله و سپاه انصار الحسین نقش داشت.

سعیدی بیان داشت: در تقابل حق و باطل نمی‌توان فراجناحی عمل کرد و علت انحراف در فتنه ۸۸ عدم تبعیت از کلام و خط رهبری بود و در این خصوص حاج حسین همدانی نه‌تنها موضع نداشت بلکه در جبهه عملیاتی نیز امنیت تهران را برقرار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات