خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در مقابله با نفوذ همه جانبه استکبار گفت: جریان نفوذ به دنبال وارد شدن در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۴۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمشید سیاح در کارگاه مصون سازی فرهنگی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: ملت را باید از طریق بسیج تفسیر کرد و کانال‌های نفوذ را به مردم و مسئولین نشان داد چراکه بسیج می‌تواند در این زمینه نیز نقش طلایی را ایفا کند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در مقابله با نفوذ همه جانبه استکبار افزود: جریان نفوذ به دنبال وارد شدن در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است و تلاش می‌کند که مسئولان و خواص نظام را دچار اشتباه محاسباتی کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: از تبعات نفوذ خوش‌بینی به غرب و آمریکا و جستجوی تمام راه حل‌ها در بیرون از مرزها است.

سیاح انگیزه استکبار از مقوله نفوذ را انتقال جریان سکولار از حاشیه به متن دانست و افزود: در جریان نفوذ، غرب و آمریکا در استفاده از زمان بسیار صبور هستند و طرحی چندین ساله را در دستور کار خود دارند.

وی کلید واژه این نفوذ را، تغییر در رفتار مردم و مسئولین نظام برشمرد و بیان داشت: غرب برای تغییر در ساختار، از تغییر در رفتار استفاده می‌کند و به دنبال ناراضی کردن مردم از اوضاع داخلی و امیدوار کردن آنها به خارج از مرزها است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: غرب به دنبال القاء این مطلب است که تمام مشکلات کشور در بر داشتن تحریم‌ها است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولین در عرصه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بهترین و طلایی‌ترین راه حل معضلات کشور وارد شدن تمام مسئولین اجرایی کشور و ارگان‌ها در اقتصاد مقاومتی است

سیاح افزود: اگر این اتفاق بیافتد، پایه‌های اقتصاد ایران توانمند و قوی شده و توان این را خواهد داشت که مشکلات بزرگ‌تر از این مشکلات فعلی را از سر بگذراند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات