خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در نهاوند:

دشمن با ایجاد فتنه نفوذ به دنبال ایجاد تردید در اهداف و آرمان‌های انقلاب است

فرمانده سپاه استان همدان گفت: امروز دشمن استکباری به سرکردگی امریکا با ایجاد چهارمین فتنه یعنی جریان نفوذ سعی در ایجاد تردید و خلل در اهداف و آرمان‌های انقلاب دارد.
کد خبر: ۸۵۹۳۸۶۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند در محل سپاه این شهرستان بیان داشت: دشمن استکباری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلفی سعی در به انحراف کشاندن اهداف انقلاب اسلامی داشته است.

وی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار به‌عنوان مصداق بارز استکبار جهانی همواره از راه‌ها و نقشه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است و اخیراً نیز سعی کرده است در همه بخش‌های کشور نفوذ کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امریکا بعد از پیروزی انقلاب در اولین اقدام فتنه‌انگیز خود بر ضد مردم ایران به حمایت از صدام برای حمله به ایران پرداخت.

وی گفت: به همت فرزندان غیور ایران اسلامی آمریکایی‌ها در این مرحله شکست خوردند و بعد ازآن به سراغ فتنه‌های دیگری مانند فتنه 78 و 88 آمدند تا از این راه‌ها به انقلاب ضربه بزنند.

ابوحمزه بیان کرد: با عنایت خدا و بصیرت و آگاهی مردم در سایه هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب این فتنه‌ها نیز در حرکت روبه‌پیشرفت نظام اسلامی خللی وارد نکرد و دشمنان در این راه نیز ناکام شدند.

وی اظهار داشت: امروز هم دشمن استکباری به سرکردگی امریکا بیکار ننشسته است و با ایجاد چهارمین فتنه یعنی جریان نفوذ سعی در ایجاد تردید و خلل در اهداف و آرمان‌های انقلاب دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: گروه‌های هدف آمریکا در بحث نفوذ را مسئولان، مردم و نخبگان به‌عنوان نقطه اتصال مردم و مسئولان تشکیل می‌دهند و برای تحقق اهداف این فتنه برنامه‌ریزی‌های دقیقی کرده‌اند.

وی گفت: یکی از موضوعات ابتدایی که در طراحی‌های آن‌ها بسیار مهم است؛ نحوه نفوذ و راه‌های ورود این نفوذی‌ها به بدنه کشور است.

ابوحمزه بیان داشت: استفاده از افراد مغرض و کسانی که ولایت‌فقیه و ارکان نظام را قبول ندارند و آرمان‌ها و اهداف انقلاب را نمی‌پذیرند و تزریق آن‌ها با بدنه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری کشور از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های آن‌ها برای اجرای موضوع نفوذ در کشور است.

وی اظهار کرد: بعدازاینکه افراد موردنظر را در بدنه مدیریتی وارد کردند با ایجاد تردید و به انحراف کشاندن مسئولان و بی‌ارزش و بی‌محتوا کردن ملاک‌ها و اهداف انقلاب، نقشه‌های شوم خود را اجرا می‌کنند و در تصمیم‌گیری‌های مهم نیز اثرگذار می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حمله به اسلام اصیل نه اسلام داعش و تکفیری‌ها از اولین مراحل اجرای پروژه نفوذ است که همه باید در این راه هوشیار باشیم و با بصیرت و شناخت درست تصمیم بگیریم و مسئولان نیز با کنترل و مراقبت راه را بر هر نفوذی ببندند.

وی افزود: حمله به ولایت‌فقیه به‌عنوان عمود خیمه انقلاب، ناکارآمدی ارکان نظام، زیر سؤال بردن آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده که توسط عوامل نفوذی انجام می‌شود از مهم‌ترین مراحل موضوع نفوذ است.

ابوحمزه در پایان اظهار داشت: باید با شناخت، آگاهی و بصیرت و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب راه نفوذ بیگانگان در کشور را بست، چون با افزایش بصیرت دست عوامل نفوذی برای همه رو می‌شود و این ترفند استکبار جهانی نیز خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات