خبرهای داغ:
امام‌جمعه همدان به اشاره به اتفاقات رخ داده در فرانسه گفت: حمایت کشورهای اروپایی از داعش دامن خودشان را گرفته است.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به اینکه یک انحراف زشت اخلاقی موجب انحراف قوم لوت شد، بیان داشت: این رویه باعث کنار گذاشته شدن فریضه ازدواج در این قوم شد که بزرگ‌ترین گناه است.

وی با بیان اینکه هیچ قومی تا آن زمان دنبال این عمل نرفته بود و به تعبیر قرآن آنان قومی اسراف‌کار بودند، گفت: این انحراف غربی‌ها را نیز فراگرفته است.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه همجنسگرایی باعث قطع شدن نسل می‌شود و از طرفی زنان نیز به فساد کشیده می‌شوند، ادامه داد: انسان گاهی اسیر شیطان می‌شود و به‌جایی می‌رسد که از حیوانات نیز پست‌تر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این کار توجیهی جز انحطاط اخلاقی و فرهنگی جامعه ندارد، گفت: امروزه گسست اخلاقی فکری در جامعه بشریت روی‌ داده است.

محمدی با بیان اینکه ظلم و بی حیایی اندازه دارد و گناه مانند سیل داشته‌ها را می‌برد، گفت: گناه کوچک کم‌کم موجب گناه بزرگ‌تری خواهد شد.

وی گفت: فردی که چادر را کنار بگذارد ارزش خود را کنار گذاشته و عروسکی بیش دیده نمی‌شود.

امام‌جمعه همدان با اشاره به اینکه ثروتمندان چشم دیدن فقیران را ندارند، خاطرنشان کرد: وضع اقتصادی مردم مناسب نیست و ثروت از مال حلال جمع نمی‌شود و فردی که ظاهر و باطن آن از تقوا به دور است به قشر فقیر توهین می‌کنند.

وی به اتفاقات رخ داده در فرانسه اشاره کرد و با بیان اینکه حمایت کشورهای اروپایی از داعش دامن خودشان را گرفته است، اظهار کرد: کشورهای اروپایی، حامیان داعش در عراق و سوریه بودند اما امروز همین گروهک دامان آنها را گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات