خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: به دلیل خوی استکباری امریکا و حامیان منطقه‌ای آن‌ها باید در مقابل نقشه‌های خطرناک استکبار جهانی خودمان را آماده کنیم و با افزایش بصیرت و شناخت دشمن راه را برای نفوذ آمریکا در کشور مسدود کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۶۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع راهپیمایان روز 13 آبان در میدان امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند بیان داشت: اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی از ابتدا بر پایه دفاع از ملت‌های مظلوم و ایستادن و مقاومت در مقابل دولت‌های زورگو و مستکبر است.

وی اظهار کرد: ملت ایران از همان ابتدای انقلاب با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دولت‌های مستکبر به‌ویژه آمریکای جنایت‌کار به‌عنوان نماد استکبار جهانی مواجه بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به یاری خدا و با هدایت‌های امام راحل و رهبر انقلاب این توطئه‌ها ها که در بعضی از موارد بسیار خطرناک هم بودند یکی پس از دیگری خنثی شدند.

وی گفت: نقش مهم و اثرگذار ملت مقاوم ایران اسلامی نیز در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بسیار مهم و خطیر است و نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

مغیثی اظهار داشت: دشمنی امریکا با ملت ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود چون این دولت مستکبر در عین اینکه دست دوستی دراز می‌کند ولی اهل از پشت خنجر زدن است.

وی بیان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند مذاکره با امریکا به دلیل ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد ممنوع است و این موضوع از اصول ما است.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به سیاست‌های دوگانه و ضد حقوق بشری امریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: سیاست‌های ما در منطقه کاملاً در مقابل سیاست‌های آمریکا است چون برای ما دفاع از حق ملت‌ها و تمامیت ارضی کشورها اصل است ولی دولت مستکبر آمریکا از گروهک‌های تروریستی و تکفیری و دولت‌های متجاوز منطقه پشتیبانی می‌کند.

وی اظهار داشت: دولت امریکا از رژیم متجاوز آل سعود که مردم مظلوم یمن را موردحمله قرار داده است، حمایت می‌کند و به تروریست‌های عراق و سوریه کمک می‌کند که این سیاست‌ها کاملاً در مقابل سیاست‌های واضح و بر حق ملت ایران در منطقه است.

مغیثی عنوان کرد: به دلیل خوی استکباری امریکا و حامیان منطقه‌ای آن‌ها باید در مقابل نقشه‌های خطرناک استکبار جهانی خودمان را آماده کنیم و با افزایش بصیرت و شناخت دشمن راه را برای نفوذ آمریکا در کشور مسدود کنیم.

وی افزود: دشمن با ترفندهای مختلفی سعی در ایجاد تردید در باورهای ملت ایران به‌خصوص نسل جوان دارد که همه ما باید با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنیم.

امام‌جمعه نهاوند گفت: مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی برای همیشه ادامه خواهد داشت و نقش شما جوانان در این مبارزه بسیار اثرگذار و مهم است.

وی در پایان اظهار کرد: پیام حضور شما جوانان انقلابی در راهپیمایی روز 13 آبان به مستکبران عالم نشان‌دهنده شور و شوق جوانان مومن این مرزوبوم برای مقابله و اعلام انزجار از استکبار جهانی و نماد عینی و واقعی آن یعنی شیطان بزرگ امریکا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات