خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر در همایش «ما زنده‌ایم» مطرح کرد
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه یک عده به دنبال یافتن راه نفوذ به داخل کشور بوده و این امر با ورود نمادهای غربی آغاز شده است، گفت: باید راه نفوذ را با بصیرت خود ببندیم.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۳۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

آغاز نفوذ دشمن به داخل کشور با ورود نمادهای غربیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی رستمی امروز در جمع خواهران ورزشکار بسیج شرکت کننده در همایش فرهنگی اجتماعی «ما زنده‌ایم» که به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، اظهار داشت: ما با زنده نگه داشتن دستاوردهای دفاع مقدس زنده هستیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای خود را فدا کرده‌اند و از جان خود گذشته‌اند تا ما بمانیم، افزود: ما به گذشته خود افتخار ‌می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه شهدا زنده‌اند، تصریح کرد: حیات امروز ما به خاطر ممات آنهاست.

وی ادامه داد: شهدا به عهدی که با خداوند بستند پایبند بودند و از دین خدا حمایت کردند ما نیز باید به عهد خود وفادار و پایبند باشیم.

رستمی با بیان اینکه اگر روحیه استکبارستیزی در مردم نبود، آمریکا روزگار آنان را سیاه می‌کرد، افزود: یک عده دنبال این هستند با این پسا برجام راه نفوذ به داخل کشور را پیدا کنند و ابتدا نمادهای غربی در حال ورود است.

وی تصریح کرد: این نفوذ مانند سرطان است و اگر سرطان یک جای بدن را بگیرد به مرور به همه جای بدن سرایت می‌کند بنابراین باید راه نفوذ را با بصیرت خود ببندیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد: باید مطالبات مقام معظم رهبری و تکلیف خود را بدانیم چرا که ما با کسوت بسیجی در اصل سربازی ولی فقیه را پذیرفته‌ایم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید به اهمیت حضور خود در بسیج پی ببرید، گفت: عضویت در بسیج این نیست که یک برگه پر کنیم بلکه بسیجی بودن لیاقت می خواهد و هرکسی نمی تواند بسیجی باشد.

رستمی تصریح کرد: بسیجی باید پشتیبان انقلاب و ولایت‌فقیه باشد و امروز که در جنگ نرم هستیم با تمام توان در برابر دشمنان بایستد.

وی با بیان اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی دین را هدف گرفته است، گفت: دین است که برای ما ایجاد مسئولیت کرده و ما را حفظ می‌کند اگر دین نباشد هیچ چیز نیست.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: باید افراد اصلح را به مجلس بفرستید تا مایه عزت و آبروی اسلام و انقلاب و همگام با ولایت باشند.

وی با بیان اینکه بدون تحقیق رأی ندهید، گفت: نماینده اصلح صالح، مؤمن، متدین و ولایت‌مدار بوده و برای مردم و نظام کار می‌کند و سربازی برای ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات