خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: استکبار جهانی از نفوذ عقیدتی و معنوی ایرانی اسلامی در سوریه، بحرین، عراق و فلسطین و کاهش نفوذ خود احساس خطر کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۰۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه امروز در یادواره شهدای شهرک طالقانی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرستان تویسرکان، بیان داشت: برگزاری یادواره های شهدا نقش مؤثری در انتقال مفاهیم و ارزش های والای انقلابی و اسلامی دارد.

وی با اشاره به خاطراتی از سردار شهید همدانی و آشنایی دیرینه خود با این شهید والامقام، اظهار کرد: ولایتمداری، پایبندی به اصول و اعتقادات اسلامی و انقلابی، اخلاص در رفتار و کردار، مردم داری و خستگی ناپذیر بودن از ویژگی های بارز شخصیتی آن شهید بزرگوار بود و تشییع با شکوه آن شهید خود نشان دهنده عمق مردمی بودن وی داشت.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه شهید همدانی روحیه شهادت طلبی را با تمام وجود و حتی پس از جنگ حفظ کرد، افزود: وی با دشمن شناسی به موقع نقش مهمی در خاموش کردن فتنه 88 ایفا کرد.

وی گفت: شهدای مدافع حرم در سوریه حضوری مستشاری داشتند، به طوری که امثال شهید همدانی، مردم و به ویژه جوانان سوری را با آموزش های لازم سازماندهی دادند و تجربیات خود را به ملت سوریه منتقل کردند.

ابوحمزه به جنگ روانی و تبلیغات سوء دشمنان اسلام و به ویژه امریکای جنایتکار درباره اینکه ایران نیرو به سوریه اعزام می کند، اشاره و تصریح کرد: این گفته های پوچ تنها یک جنگ روانی است، در صورتی که ایرن تنها در سوریه حضوری مستشاری دارد.

وی عنوان کرد: ملت کشورهایی مثل سوریه، لبنان فلسیطن و بحرین خود بیدار هستند و با الگو قراردادن روحیه استکبارستیزی ملت ما در مقابل دشمنان خود ایستاده اند، اما باید دقت داشت که آنان نیاز به حمایت هایی از جمله؛ غذا، دارو و کمک های بشردوستانه دارند و می طلب که کشورهای آژادی خواه در این زمینه و در حمایت از مظلوم وارد میدان شوند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان کشور سوریه را عمق استراتژیک ایران اسلامی دانست و گفت: لبنان، فلسطین و سوریه محور مقاومت هستند و اگر دشمنان از این نقاط حساس عبور کنند به طور قطع با افکار شوم خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران نزدیکتر می شوند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی از نفوذ عقیدتی و معنوی ایرانی اسلامی در سوریه، بحرین، عراق و فلسطین و کاهش نفوذ خود احساس خطر کرده است، از این رو هرچه در توان دارد با تربیت ترویست و گروه هایی به مانند داعش به دنبال نا امن کردن منطقه هستند.

ابوحمزه افزود: از این رو بزرگانی چون سردار شهید همدانی که پیوسته روحیه شهادت طلبی خود را حفظ می کرد، از تمام تجربیات خود به عنوان یک نیروی مستشار در سوریه برای هدایت جوانان سوری بهره برد.

وی عنوان کرد: سوریه از آن جهت که در محوری ترین نقطه مقاومت قرار دارد و به کشورهای فلسطین، لبنان و عراق دسترسی عمقی دارد برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است؛فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به همراه مسئولان شهرستان تویسرکان پیش از حضور در یادواره شهدای شهرک طالقانی، با خانواده شهید شاخص امسال شهید داوری دیدار کرد.

وی همچنین با بازدید از تمرین نمایش گروه هنری بسیج هنرمندان تویسرکان، از نزدیک با نحوه چگونگی اجرای هنری بازیگران تئاتر تویسرکان به گفت و گو نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات