خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان

ما نباید فریب برگشت دوباره آمریکا را بخوریم

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه انصار گفت: ما نباید فریب برگشت دوباره آمریکا را بخوریم چراکه آمریکا دروغ گفته و برگشت مجدد آمریکا هزینه دارد و رفاه ما جز در اقتصاد مقاومتی نیست.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۶۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمود قاسمی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در جمع مردم ملایر با اشاره به سابقه بد آمریکا در 62 سال حضور در ایران اظهار داشت: آمریکا از 25 سال قبل از انقلاب و 37 سال بعد از انقلاب همواره پرونده ا سیاه در ایران داشته است.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا در قبل از انقلاب بیان کرد: آمریکا بانفوذ در ایران در قبل از انقلاب پرونده‌ای تاریک را از خود به‌جای گذاشته است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: راه‌اندازی ساواک و شهادت بسیاری از روشنفکران ایران، برقراری قانون کاپیتولاسیون برای خدشه‌دار کردن عزت ایرانی و کودتای 28 مرداد تنها بخشی از پرونده سیاه آمریکا در دوران قبل ز انقلاب است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز آمریکا همواره سعی بر ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشته و هیچ نقطه درخشانی در پرونده سیاه امریکا در 37 سال پس از پیروزی انقلاب دیده نمی‌شود.

قاسمی گفت: در به راه انداختن جنگ تحمیلی، شعارهای تجزیه‌طلبانه اقوام مختلف ایرانی، ترور بیش از 16 هزار و 400 ایرانی و تحریم‌های مختلف آمریکا نقش مستقیم و غیرمستقیم داشته ست.

وی گفت: چه کسی به‌غیراز آمریکا اجازه استفاده از بمب شیمیایی به را داده بود که در دوران دفاع مقدس بارها شهرهای ایران را بمباران شیمیایی کردند و 48 هزار جانباز شیمیایی از آن دوران به‌جامانده است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: آمریکا در به راه انداختن گروه‌های تکفیری نیز نقشی مؤثر داشته و گروهایی همچون داعش، النصره، القاعده، طالبان در سازمان سیا شکل‌گیری شده است.

وی گفت: تحریم‌های ظالمانه‌ای که امریکا در ایران به راه انداخت قبل از بستن سفارتش در ایران بوده و آمریکایی‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

قاسمی با اشاره به پیامدهای حضور آمریکا در عراق و افغانستان به اسم نابودی تروریست عنوان کرد: آمریکا به اسم نابود کردن تروریست به کشورهای عراق و افغانستان حمله کرد و این حمله نتیجه‌ای جز ویرانی در این کشورها و 37 برابر شدن کشت مواد مخدر در افغانستان و ترور بیش از 375 نفر از دانشمندان عراق ثمره‌ای نداشته است.

وی افزود: امروز غرب آسیا به برکت وجود آمریکا پر از تروریست شده است که جان مسلمان شیعه و سنی از وجود این تروریست‌ها در امان نیست.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان روز گذشته خود در جمع دانش آموزان تأکید کردند آمریکا هیچ تغییر نکرده است و همچنان در لابی‌های صهیونیسمی خود برای از بین بردن ایران نقشه می‌کشند.

وی گفت: مردم ایران دشمن‌شناسی را از امام (ره)، رهبر و شهدا یاد گرفته‌اند و همگی بیدارند و اجازه قدری نفوذ دشمنان به ایران را نخواهند داد.

قاسمی افزود: ما نباید فریب برگشت دوباره آمریکا را بخوریم چراکه آمریکا دروغ گفته و برگشت مجدد آمریکا هزینه دارد و رفاه ما جز در اقتصاد مقاومتی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات