خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

ملت ایران به لبخندهای آمریکایی نگاه نمی کند

کد خبر: ۸۵۸۹۹۵۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت السلام جعفر رعایتی در گفت‎گو با بسیج در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان استان گلستان گفت: مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و این نشان داد که ملت ایران هر جایی که مقام معظم رهبری امر کند در صحنه خواهند بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت است و جنایت آمریکا را فراموش نخواهد کرد ملت ایران امروز لبخندهای آمریکایی را نگاه نمی‎کند چرا که در طی دهه‎های انقلاب اسلامی طینت و شخصیت استکبار و آمریکا را شناخته‎اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: امروز در موضوعات بین المللی مسائلی پیش آمده که برخی از غافلان و مغرضان را به این فکر انداخته که کاری بکنند تا ملت ما جنایات آمریکا را فراموش کنند، اما حضور گسترده مردم در روز ملی استکبار ستیزی بیانگر این واقعیت است که شعار استکبارستیزی زنده خواهد ماند.

رعایتی با بیان اینکه 13 آبان ماه سال 1394 روز نمایش بصیرت ملت ایران بود، بیان داشت: وقتی مسئله برجام و توافق به وجود آمد برخی‎ها تصور می‎کردند که این توافق به منزله دوستی با دولت آمریکا است.

وی ابراز داشت: از آنجا که ملت ما بصیر است و رهبر ما با داریت است، این مهم را مقام مظعم رهبری به گوش ملت رساندند که آمریکا همان آمریکا است و هیچ تغییری در سیاست آن نیفتاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تنها مذاکر بر سر مسائل هسته‎ای با امریکا اتفاق افتاده نه چیز دیگری، افزود: امروز به همراه ملت ایران عزیز به میدان آمدیم تا بگویم ای آمریکا تا زمانی که طینت و ماهیت شما تغییر نکند با شما هیچ دوستی نخواهیم داشت و قطعا ماهیت شیطان تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار