خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی اهل تسنن:

سفارتخانه آمریکا مرکز راهبردی علیه انقلاب اسلامی بود

یک کارشناس مذهبی اهل تسنن گفت: سفارتخانه آمریکا در ابتدای انقلاب اسلامی مرکز راهبردی بر علیه انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۲۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آخوند سلاق در میزگرد تخصصی با محوریت استکبارستیزی و 13 آبان که به همت پایگاه اطلاع رسانی گلستان ما و سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان ما نماد استکبار ستیزی است و در این روز در شکل گیری و تدام انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه 13 آبان مولفه استکبار ستیزی است، تصریح کرد: کشتار بی‎رحمانه دانش آموزان سال 1357، تبعید امام(ره) به ترکیه در سال 1343 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) باعث شده 13 آبان ماه در تاریخ کشور ماندگار شود.

یک کارشناس مذهبی اهل تسنن ادامه داد: سفارتخانه آمریکا در ابتدای انقلاب اسلامی مرکز راهبردی بر علیه انقلاب اسلامی بود و لذا با تسخیر این لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی، امام(ره) فرمود« تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول است».

آخوند سلاق بیان داشت: استکبار به معنای امتناع از پذیرش و از برتری خواهی است و مستکبر کسی است که خود را بزرگتر از آن چه که هست ببیند و حق بیشتری بخواهد و از سوی دیگر استکبار در مقابله با حق و لا اله الله لا قرار دارد.

وی با بیان اینکه استکبار لجاجت و عدم پذیرش آیات الهی از سوی کافران است، تصریح کرد: اگر ملت ایران در کنار یکدیگر متحد و با همدلی و همزبانی در مقابل مستکبران قرار بگیرند هیچ قدرتی نمی‎تواند به کشور عزیز ما چپ نگاه کند.

این عالم اهل تسنن افزود: امروز اقتدار جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که مدعیان قدرت جهانی نمی‎توانند بدون حضور ایران در میز تصمیم‎گیری بر اوضاع منطقه سر و سامان دهند.

سلاق با بیان اینکه همه آحاد مردم ایران حزب الهی هستند، گفت: اگر اتحاد در بین مسلمانان جهان در برابر استکبار صورت بگیرد مسلمانان یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزند چیزی از اسرائیل باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار