خبرهای داغ:

مرگ بر آمریکا لبيك به ندای ولی زمان

کد خبر: ۸۵۸۸۰۱۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستا ن؛حسن محمودی معاون سیاسی سپاه نینوا در آستانه یوم الله 13 آبان گفت :تقارن ماه محرم با 13 آبان فرصت مغتنمی برای استحکام بخشی پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است و انقلاب اسلامی ملت ایران، پیوند عمیقی با محرم و آموزه‌های آن دارد و لازم است نقاط اشتراک این دو نهضت برای همگان به‌ویژه نسل جوان تبیین شود تا مفهوم واقعی مبارزه با ظلم را احساس ‌کنند. از مهمترین فلسفه های عزاداری سالار شهيدان بازخوانی آرمان حسینی و اهتمام در یاری حسین(علیه السلام) در عصر خویش است. امام حسین(ع) مظهر مبارزه با استکبار در طول تاریخ است ونسل جوان باید بیاموزند که عشق به امام حسین(ع) در عزاداری و محافل متعلق به اهل بیت(ع) متبلور می‌شود. جریان عاشورا نقطه اوج تقابل حق و باطل بود و یزید با جریان باطل هماهنگ شد اما در نهایت حق و حقانیت پیروز و یزید رسوا شد.

پیام 13 آبان و عاشورا یک واقعیت و آن پیروزی حق بر باطل است، در عاشورا خون بر شمشیر پیروز شد و عاشورای ما همین 13 آبان است که در مقابل استکبار آمریکا که یزید زمانه است قرار می گیرد.چرا كه مبارزه با ظلم و استكبار ستيزي با خون ملت ايران عجين شده است .ملتي كه خون عاشورا در رگهاي آن جريان دارد هرگز سرتسليم در مقابل ظلم و ستم فرود نخواهد آورد و شعار مرگ برآمريكا در واقع همان اعوذ بالله من الشيطان الرجيم است .شيطاني كه امروز دسيسه ايجاد اختلاف ، نفوذ و براندازي انقلاب اسلامي را در مذاكرات هسته اي و درقالب برجام برآورد نموده است. شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار به اين نتيجه رسيده است که ایران پس از انقلاب اسلامی با تکیه بر ایدئولوژی اسلامی، اعتماد به نفس بر آمده از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، باور به استقلال و آزادی را درونی ساخته است و مردم نيز حلاوت عزت و استقلال را چشیده‌اند، باید با شیوة دیگری با آن برخورد کرد و ابتدا کانون‌های هویتی آن مثل سیاست دینی، رهبری دینی و نهادهای انقلابی را بی اعتبار و محدود ساخت و سپس با قهرمان سازی و اعتبار بخشی به نیروهای غرب گرا در درون جمهوری اسلامی ایران، زمینه بازگشت و سلطه را فراهم ساخت. چنین روندی فقط با راهبرد «نفوذ و جذب» شکل خواهد گرفت که باید در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و حتی امنیتی صورت بگیرد. بنابراین مذاکرات هسته‌ای باید تبدیل به یک مدل کارگشا شده و به تمامی مسائل تعمیم و تسری داده شده و مذاکرات به جای مبارزه بنشیند.

در واقع، در نفوذ بجای مقابله که پر هزینه بوده و واکنش برانگیز است و می‌تواند هویت مقاومتی را تشدید کند با مدیریت ادراک و تغییر در باورها ترجیحات حریف مدیریت شده و به نفع عامل نفوذ جهت دهی می‌شود. به گونه ای که در سطح نخبگان محاسبات را تعیین کرده و تصمیم سازی و تصمیم گیری را مدیریت کرده و در سطح توده‌ها علایق و ذائقه ها را به نفع خود بکار می گیرد. از این رو در حالی که در شرایط پسا برجام و به بهانه حل مشکلات ناشی از تحریم، نفوذ از معبر اقتصادی می‌گذرد اما در عرصه سیاسی و فرهنگی بیشتر خطر و خسارت تولید می کند و زمینه ساز سلطه واقعی می‌شود که در این صورت با سلب و نفی استقلال، آزادی را نیز تخریب کرده و با خالی ساختن جمهوری اسلامی از هویت واقعی و حفظ پوستة آن می‌تواند ایران قدرتمند را به ژاندارم منطقه ای آمریکا تبدیل کند. راز این که به گفته امام خامنه‌ای(مدظله العالی) دو گزاره را بصورت تکراری از زبان آنان می‌شنویم این است که؛

1- ایران دارای قدرت است. 2- ایران باید از رویة انقلابی دست بکشد، زیرا آنچه كه استقلال و آزادی را تأمین می‌کند همین هویت برآمده از انقلاب اسلامی است که در جمهوری اسلامی نیز تجسم یافته و آن ریشه سیاست دینی دارد. هویتی که رهبری و نهادهای انقلابی چون سپاه و بسیج نگهبان آن بوده و پدیده هایی چون انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به تعمیق و گسترش آن کمک کرده و معرفت برآمده از اسلام ناب آن را در عمق باورهای دینی مردم جا داده است. اما گویا تفکر سازش همچنان باقی است و امروز در کالبد برخی انقلابیون دیروز خود را بازتولید کرده است ولی امام خامنه‌ای همان امام خمینی(ره) و مردم همان بسیج و حزب الله اند و اجازه نخواهند داد خواب آشفته استکبار برای تبدیل ایران انقلابی و مستقل به ایران وابسته و ژاندارم تعبیر شود. و امروزپس از سي و شش سال ،ماهیت خبیث آمریکا برای مردم جهان نمایان شده است. و ملت ايران در يوم الله 13 آبان بار ديگربا حضور ميليوني و منسجم خود پاسخ هميشگي و در خور شان آمريكا كه همان شعار اصلي و محوري مرگ برآمريكا را فرياد خواهند نمود و خط بطلان ديگري بر سياست هاي خبيثانه آمريكا خواهند كشيد.و مسئولین بدانند موضع قدرتمند ملت ایران در قبال استکبار جهانی نه تنها باعث سرافرازی و سربلندی ملت ایران، بلکه باعث عقب نشینی دشمن و تقویت جریان بیداری اسلامی شده و خواهد شد. امروز گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان برتر و مورد توجه ملت های مسلمان و مستضعفین جهان است. این بزرگترین ابزار قدرت و اقتدار ملت ایران است که باید رئیس جمهور و دولت محترم با جدیت از آن پاسداری کنند.

حسن محمودي

معاون سياسي سپاه نينوا گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار