خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا:

برجام به معنای پایان استکبار ستیزی نیست

کد خبر: ۸۵۸۷۹۸۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوادر مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : استکبار ستیزی یکی از کلید واژه های اساسی در شکل گیری و پیشبرد نهضت امام خمینی (ره) بوده و تاکیدات فراوان حضرت امام و مقام معظم رهبری نشان از اهمیت این موضوع دارد.
وی در ادامه افزود : انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورا دارد ویکی از بزرگترین پیام های عاشورا زیر بار ظلم نرفتن و ایستادگی در برابر مستکبران است و روح انقلاب اسلامی ما نیز عاشورایی است و با این نگاه شعار مرگ بر امریکا پایان پذیر نمی باشد.
عین علی همچنین با بیان اینکه اخیراً در فضای رسانه ای کشور عده ای سعی در تطهیر چهره خبیث دولت های مستکبر دارند گفت : بعضی ها تلاش می کنند تصویری ساختگی و کاریکاتوری از متکبران شرق و غرب نشان دهند و فضا را در جهت تطهیر آنان از خباثت و زشتیهایشان نشان دهند.
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوادر ادامه تاکید کرد : باید با تبیین مواضع مقام معظم رهبری (مد ظله ) در مورد مذاکرات اخیر و اشارهی ایشان به ممنوعیت مذاکره با امریکا ذهن نسل جدید را نسبت به گذشته تاریک و کارنامه سیاه این کشور روشن کنیم.
عبداله عین علی با اشاره به اینکه امروز باید بیش از گذشته مراقب تحرکات جبهه دشمن باشیم اظهار کرد: این کینه انقلابی که در گذر از سال های سخت در دل جوانان ما شکل گرفته باید حفظ و سینه به سینه منتقل شود و باید این پیام که برجام به معنای پایان استکبار ستیزی نیست به گوش جهانیان رسانده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدرت و نفوذ بین المللی جمهوری اسلامی اذعان کرد: با رصد تحولات منطقه می توان به این نکته پی برد که به برکت خون شهداء امروز قدرت های خو دخواه جهانی علیرغم میل باطنی خود مجبور به پذیرش قدرت و نفوذ بین المللی جمهوری اسلامی شده اند به طوریکه علناً اعلام می کنند که بدون حضور جمهوری اسلامی ایران هیچ طرحی برای منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) ضمانت اجرایی ندارد این مهم به بواسطه روحیه استکبار ستیزی و تکیه بر ارزش های انقلابی برگرفته شده از نهضت عاشورایی است که با عنایت حضرت ولی عصر (عج) صدای بلند عدالت خواهی و فریاد رسای استکبار ستیزی در بین جوانان ملت های منطقه به گوش می رسد.
عین علی ادامه داد:تا ظلم هست ، فریاد مظلوم نیز هست و فریاد هیهات من الذله نیر هست و فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل نیز به گوش خواهد رسید.
وی همچنین خواستار این شدکه به جای لالایی در گوش فرزندانمان جنایات استکبار را بخوانیم و نهال ضد استکباری را در دلشان بکاریم و در کتب درسی جنایات امریکا علیه ملت ایران گنجانده شود و جوانان ما سینه ای مالامال از کینه استکبار و شعار همیشگی آنها مرگ بر امریکا باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوادر پایان خاطر نشان کرد :دشمن همانطور که نتوانست شور حسینی را از دلها پاک کنند در راه زدودن روحیه و انگیزه ضد استکباری نیز ناکام خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار