نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

ملت ایران در برابر بدعهدی امریکا خواهد ایستاد

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: اگر امریکا در تعهدات خود در اجرای برجام بد عهدی و خیانت کند ملت ایران در برابرش خواهد ایستاد.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۵۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: هرچند آمریکا در مذاکرات هسته ای شرکت کرد ولی ذره ای از دشمنی آمریکا نسبت به ایران کاسته نشده چنانکه مسئولان آمریکا دوباره از گزینه نظامی حرف و از نقض حقوق بشر در ایران دم می زنند.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با اشاره به تائید حکم اعدام شیخ نمر مجتهد شیعی عربستانی توسط رژیم آل سعود، اظهارکرد: این حکم موجب خشم و اعتراض شیعیان داخل و خارج عربستان شده و ما ضمن محکوم کردن حکم، از مجامع بین المللی و مسلمانان جهان انتظار داریم اعتراض خود را علیه رژیم آل سعود اعلام کنند.
وی با اشاره به مناسبت های هفته نیز گفت: 13آبان سالروز شهادت دانش آموز بسیجی محمد حسین فهمیده است که با بستن نارنجک به خود، تانک عراقی را منهدم کرد و امام خمینی(ره) این شهید را رهبر خطاب کرد.
امام جمعه تبریز ادامه داد: مناسبت دیگر این هفته سالروز تبعید امام خمینی (ره) است نسبت به تصویب قانون کاپیتولاسیون علیه شاه سخنرانی کرد و منجر به تبعید ایشان از ایران شد.
آیت الله شبستری با تسلیت سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب و امام جمعه تبریز توسط منافقان گفت: رهبری مبارزات انقلاب در آذربایجان برعهده شهید قاضی بود و از آغاز پیروزی انقلاب نیز ایشان با حضرت امام همراهی کرده و نسبت به وی ارادت کامل داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار