خبرهای داغ:
فرزند شهید سردار همدانی:

سردار شهید همدانی همیشه نسبت به ولایت خود را بدهکار می دانست

فرزند شهید سردار همدانی گفت: شهید همدانی همیشه نسبت به ولایت بدهکار بود و خود را بدهکار می دانست.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۸۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وهب همدانی در مراسم گرامیداشت شهید سرلشگر همدانی یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و از مردم همدان برای استقبال از شهید همدانی تشکر کرد و با بیان اینکه مردم همدان در این مدت ما را شرمنده خود کردند، اظهار داشت: مردم همدان نشان دادند که عطر و بوی شهادت در این شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه به طور قطع شناختی که من از شهید همدانی به عنوان فرزند وی دارم بسیار کمتر از شناختی است که دوستان و همرزمان از شهید همدانی دارند، بیان کرد: شهید همدانی خصوصیات متعدد و شخصیت چند بعدی داشت.

فرزند شهید سردار همدانی یکی خصوصیات پدر را اطاعت پذیری از ولایت فقیه دانست و ادامه داد: شهید همدانی به معنای واقعی کلمه مطیع ولایت و برای وی حرف ولایت فصل الخطاب بود و اگر صحبتی از سوی مقام معظم رهبری عنوان می شد آن صحبت را نصب العین قرار می داد.

همدانی با بیان اینکه شهید همدانی سعی می کرد برنامه ریزی کند تا فرمایش رهبری عملیاتی شود، ادامه داد: شهید همدانی اعتقاد داشت که نباید صحبت رهبری زمین بماند و باید بررسی کنیم که چطور می توان آن را عملیاتی کرد.

فرزند شهید سردار همدانی با بیان اینکه شهید همدانی همیشه نسبت به ولایت بدهکار بود و خود را بدهکار می دانست و در وصیت‌نامه نیز این مورد دیده می شود، بیان کرد: شهید همدانی در وصیت نامه خود نوشته که از امام و مولایم سید علی خامنه ای(مدظله العالی) هم که نتوانستم سرباز خوبی برای او باشم عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه شهید همدانی در منزل، مسائل نظامی و فرهنگی مدیریت داشت، افزود: شهید همدانی همیشه افق های بلند مدت را می دید و از نیروی جوان بسیار استفاده می کرد و به جوانان بسیار خوش بین بود.

وی با بیان اینکه شهید همدانی همیشه می گفت در زمانی که کشور احساس نیاز کند این جوان ها از جوان های دوران ما بهتر وارد کار می شود، ادامه داد : معتقد بود باید از جوانان استفاده کرد و امام خمینی(ره) از جوانانی که جوانان دوران طاغوت بودند باکری و همت ساخت.

فرزند شهید سردار همدانی با بیان اینکه شهید همدانی فهم دینی بالایی داشت و مسائل را با جوانب دینی بررسی می کرد و به وعده های الهی اعتقاد داشت، افزود: وی بسیار مودب، مردم دار و متواضع بود و هر کسی با وی برخورد داشت در برخورد اول شیفته اخلاق شهید همدانی می شد.

وهب همدانی با بیان اینکه شهید همدانی بصیر بود و همیشه ترس داشت که مبادا عاقبت به خیر نشوم، عنوان کرد: خود را مصون از خطا نمی دانست و هیچ وقت این حالت را نداشت که من در جایگاهی هستم که خطا نروم و در وصیت نامه خود نیز به این موضوع اشاره دارد.

وی با بیان اینکه به دشمنان این مرز و بوم و اسلام می گویم که همه کمر بسته و برای مبارزه با دشمنان اسلام آماده ایم، عنوان کرد: این جوانان، زن ها، مردها، پیرهای این کشور همه کمر بسته منتظر اذن ولی هستند تا طومار دشمنان را بیپچند پس به دشمنان می‌گویم حواستان باشد که هستی و نیستی شما به یک گوشه چشم مقام معظم رهبری بستگی دارد تا طومار شما در هم پیچیده شود.

همدانی با بیان اینکه همه حسین همدانی و قاسم سلیمانی هستیم تا طومار شما را بپیچیم، عنوان کرد: تا آخر پای اعتقاداتمان ایستاده ایم و دست از اعتقاداتمان بر نمی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات