خبرهای داغ:
مسئول اجرایی هیئت رزمندگان ثار الله همدان از کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی و حسینیه به نام سردار شهید «حاج حسین همدانی » در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۱۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی پرزاد اظهار داشت: مجتمع فرهنگی و حسینیه رزمندگان ثار الله همدان به نام سردار شهید حاج حسین همدانی همزمان با هفتمین روز شهادت وی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: این مجتمع فرهنگی قرار است در زمینی به مساحت 2700 متر با زیربنای 3984 متر مربع در سه طبقه احداث شود.

مسئول اجرایی هیئت رزمندگان همدان بیان کرد: طبقه همکف این مجموعه شامل مجموعه فرهنگی، نمایشگاه، کلاس‌های فرهنگی و سایت اداری است و طبقات دوم و سوم نیز احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج حسین همدانی در مدت حیات خود قصد داشت تا حسینیه‌ای در محل سپاه همدان احداث شود، گفت: طبقه اول این پروژه برای حضور برادران و طبقه دوم نیز برای استفاده خواهران در نظر گرفته شده است.

پرزاد بیان کرد: برای احداث و تکمیل این پروژه فرهنگی که به پاس قدردانی از مجاهدت‌های 40ساله سردار رشید اسلام سرلشگر حاج حسین همدانی، به نام ایشان خواهد بود، اعتباری معادل 4 میلیارد و 780 میلیون تومان نیاز است که بخشی از آن با جلب مشارکت‌های مردمی محقق می‌شود.

مسئول اجرایی هیئت رزمندگان همدان عنوان کرد: کلنگ‌زنی مجتمع مذکور عصر امروز پس از مراسم بزرگ‌داشت هفتمین روز عروج سردار شهید، با حضور سردار سلامی، سردار نجات، نماینده ولی فقیه در همدان، جمعی از مسئولان و مدیران و رزمندگان دفاع مقدس استان در محوطه سپاه انصار الحسین(ع) انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات