قدیری ابیانه:

بدهی دولت یازدهم ناشی از اجرای نادرست هدفمندی یارانه‌ها است

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: دولت یازدهم 55 هزار میلیارد تومان بدهی آورده است که این بدهی ناشی از اجرای نادرست طرح هدفمندی یارانه‌ها است بطوریکه روزانه 100 میلیون دلار به کشور ضرر می‌زند.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۳۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قدیری ابیانه امروز در جلسه بررسی "بایدها و نبایدهای سیاست داخلی دولت یازدهم پس از توافق هسته‌ای" که در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار شد، تصریح کرد: اینکه دولت می گوید چنانچه تحریم‌ها برداشته شود تمام مشکلات آب، برق، ازدواج و غیره برطرف می‌شوند و این گفته را در ذهن مردم القا می کند نادرست است چرا که ریشه اصلی مشکلات ما وابسته بودن به درآمدهای نفتی است.

وی بیان داشت: جان کری اعتراف کرد که اگر ایران توافق را نمی‌پذیرفت شاکله تحریم‌ها فرو می‌پاشید و این در حالیست که دولت حتی مسئله کمبود آب را به تحریم‌ها گره زده است و این را برای دشمن بازگو می کند.

وی ادامه داد: درآمد دولت سابق ۷۰۰ میلیارد دلار بود که حدود ۶۰۰میلیارد دلار آن ناشی از درآمدهای نفت بوده است که امروز این میزان درآمد واردات را نداریم.

قدیری ابیانه، بزرگترین مشکل را اقتصاد وابسته به نفت دانست و افزود: بزرگترین فساد اقتصادی ما مربوط به دوران اصلاحات بوده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک ابراز داشت: دولت یازدهم 55 هزار میلیارد تومان بدهی آورده است که این بدهی ناشی از اجرای نادرست طرح هدفمندی یارانه‌ها است بطوریکه روزانه 100 میلیون دلار به کشور ضرر می‌زند.

وی اشاره داشت: مهدی هاشمی مدام به دشمن گرا می‌داد تا بر شدت تحریم ها بیفزاید پس چرا مدام تحریم ها را مربوط به دولت گذشته می دانند.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: آمریکا نیز از این خوشحال است که دولت روحانی مجلس آینده را به دست گیرد و این خیلی نادرست است که آمریکا همان چیزی را می‌خواهد که دولت می‌خواهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار