خبرهای داغ:
رئیس مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات:

افزایش حقوق عوامل اجرایی انتخابات به میزان 50 درصد

رئیس مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه حقوق عوامل اجرایی 50درصد افزایش خواهد یافت از صرفه جویی 30 درصدی در انتخابات سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۶۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری جواد ناصریان در سفر یک روزه به شهرکرد و حضور درنخستین همایش آموزشی توجیهی اعضای ستاد انتخاباتی بخشداران و فرمانداران سه استان چهارمحال وبختیاری، اصفهان و یزد با اشاره به تغییر صندوق‌های رای به صندوق های شفاف اظهار کرد: صندوق‌های جدید با بدنه شفاف در انتخابات سال جاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که این صندوق‌ها به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

وی افزود: 80 هزار صندوق رای برای تحویل آرا به 430 فرمانداری و 1200 بخشداری خریداری شده است.

رئیس مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات خاطرنشان کرد: بدهی های انتخابات سنوات قبل معادل 250 میلیارد ریال پرداخت خواهد شد.

ناصریان از فعالیت 29 هزار نفر از کارکنان وزارت کشور در انتخابات خبر داد و تصریح کرد: حقوق عوامل اجرایی به میزان 50 درصد افزایش خواهد داشت.

وی افزود: وقتی صحبت از الکترونیکی کردن انتخابات می‌کنیم به این مفهوم است که بتوانیم فرایند انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم که مهمترین فرآیندها احراز هویت، جلوگیری از رای تکراری، مباحث مربوط به تجمیع آرا  و اعلام نتایج است .

 رئیس مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات بیان کرد: 25 فرآیند در انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سال جاری خواهیم داشت که برنامه ریزی لازم انجام شده است.

ناصریان اظهار کرد: سامانه جامع طراحی شده است که در کل شعب کشور به کار گرفته خواهد شد که 24 فرآیند در تمامی شعب به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار