خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان

تشریح برنامه‎های هفته دفاع مقدس/ برگزاری بیش از 2500 برنامه در گلستان

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 500 برنامه در سطح نواحی، حوزه‎های مقاومت و پایگاه‎های بسیج استان گلستان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۹۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گرگان، عبد الله عینی‎علی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان این خبر اظهار کرد: هفته دفاع مقدس با شعار « ما می‎توانیم با همدلی و همزبانی» از 31 شهریور ماه با رژه حماسی نیروهای مسلح در شهرستان‎های گرگان، گنبد کاووس، علی آباد کتول، آزادشهر و بندرترکمن برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه پیاده روی خانوادگی در همه شهرستان‎های گرگان در سوم مهرماه تدارک دیده شده است، ابراز داشت: در این روز حضور حماسی بسیجان سراسر استان گلستان را در نمازجمعه خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: نمایش عظیم فرهنگی دردانه‎های دست بسته یکی از برنامه شاخص سپاه نینوا استان گلستان در هفته دفاع مقدس است که در شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

عینعلی با بیان اینکه این نمایش عظیم فرهنگی با محوریت حضور غواص‎ها در هشت سال دفاع مقدس و بازسازی عملیات والفجر 8 برگزار می‎شود، افزود: بازسازی عملیات والفجر هشت از یکم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‎شود و به مدت 6 شب ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‎های متنوع فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در سراسر استان تدارک دیده شده است و هدف از این برنامه‎ها آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با آموزه‎های هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار