خبرهای داغ:

"تأکید بر رزق حلال و توصیه به دفاع از امام و انقلاب"، درخواست شهید شابرم !

کد خبر: ۸۵۶۳۴۰۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تعدادی از اعضای شورای بسیج رسانه استان قم، مهمان خانواده با صفای شهید شابرم شدند تا یاد و خاطره­ای از آن شهید بزرگوار را زنده کنند و از زندگی پر افتخار و ساده او درس بگیرند.

شهید علیرضا شابرم، پس از دو مرحله اعزام به جبهه در 13 اردیبهشت سال 65 در جزیره مجنون پس از اصابت گلوله به سر، شربت شهادت را سرکشیده، دعوت سالار شهیدان را لبیک گفته و نام خود را در زمره بهترین مردان خدا جای می­دهد.

شهید شابرم از خانواده­ای مذهبی و معتقد به انقلاب و اسلام بود که چندین شهید را به انقلاب تقدیم کرده­ اند. برادر همسر شهید شابرم نیز از شهدای انقلاب می­باشد. علاوه بر خود شهید شابرم که بنابه علاقه و احساس تکلیفی که داشت، در جبهه حضور پیدا کرده بود فرزند ارشد خانواده نیز از رزمندگان و بسیجیان حاضر در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود که حتی چند روز قبل از شهادت پدر در جزیره مجنون به همراه ایشان بوده و به علت مجروح شدن به عقب برمی­گردد و چند روزی نمی­گذرد که خبر شهادت پدر را می­شنود.

همسر شهید از زندگی ساده و سرشار از محبت ایشان سخن می­گوید، اینکه تأکید بسیاری بر رزق و روزی حلال داشتند، اگر چه طلبه نبودند و به شغل صحافی مشغول بودند اما بسان طلبه ­ها زندگی می­کردند و سعی بر مراعات اسلام و احکام اسلامی داشتند.

قبل از اعزام به جبهه دستگاه­های خود را می­فروشد و تمام بده­کاری ­های خود را تسویه کرده و با خیال راحت قدم در صحنه نبرد می­گذارد . شهید شابرم همیشه می­گفت که تا خودشان دعوتم نکنند نمیروم جبهه، یک روز که با بچه­ها به اردوگاه آموزشی رفته بودیم تا ایشان را ببینیم، من گریه می­کردم که ایشان مرا آرام کردند و گفتند چرا گریه می­کنی؟ من خیلی خوشحالم، دیشب خواب دیدیم که با رزمندگان در حال اعزام بودیم و حضرت امام خودشان به بدرقه ما آمده بودند.

فرزند بزرگ شهید نیز به نقل از یکی از افرادی که قبل از شهادت ایشان را دیده بود گفت که: ده نفر در یک سنگر در جزیره مجنون بودند و من از این ده نفر مصاحبه کردم و صدای آنها را ضبط کردم . 9 نفر از این بزرگواران از شهادت گفتند و تنها یک نفر موضوع دیگری را مطرح کرد و دیری نگذشت که همان 9 نفر به شهادت رسیدند.

بعد از شهادت شهید، علیرضا شابرم آخرین فرزند ایشان به دنیا می­ آید و نام او را علیرضا می­گذارند. علیرضا شابرم اکنون از خبرنگاران خوب قم به شمار می­رود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار