خبرهای داغ:
آیت‌الله خاتمی در جمع مردم پاسارگاد:

سال 88 سفارت انگلیس در تهران مرکز فرماندهی فتنه بود

آیت‌الله خاتمی گفت: دشمنانی که سی و شش سال پیش توسط ملت ما از در بیرون رفتند، حالا از پنجره می خواهند وارد شوند.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۹۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از پاسارگاد،  آیت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: خداوند بزرگوار، ایران اسلامی را غرق نعمت هایش کرده است، این را به این خاطر می گویم که نگاهمان فقط به کمبودها نباشد.

امام جمعه موقت تهران افزود: مردم خوب، مردم ولایی و همچنین مردم وفادار، نعمت بزرگی است که خداوند به نظام اسلامی داده است و این عین حقیقت است و بدون تملق می توان گفت این مردم همیشه پای کار بوده اند، هستند و خواهند بود.

خاتمی ادامه داد: این مردم با همه مشکلات پای علم انقلاب ایستاده اند و انصافا این یک نعمت بزرگ الهی برای نظام است.

وی اضافه کرد: مسئولان نظام اسلامی باید قدردان این مردم باشند و قدردانی از این مردم خوب و صمیمی، خدمت صادقانه به مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نعمت دیگری که خداوند به این کشور عنایت کرده است، نعمت امنیت است واین را به طور ویژه به جوانان می گویم که اطرف کشور را ببینند از عراق و داعش تا افعانستان و پاکستان که چه نا امنی به واسطه و به کمک غربی ها و صهیونیزم،صورت گرفته است.

وی ابرازداشت: ایران ما میان این آتش های منطقه،گلستان است و هیچ نقطه ای از کشور ناامنی وجود ندارد که البته این هم یک نعمت بزرگ الهی است.

خاتمی تصریح کرد: داعش این غده ننگین وسرطانی، همه کشورهای دنیا در همه مناطق را تهدید کرده ولی هنوز جرات تهدید ایران اسلامی را نداشته است و بارها کشور عزیزمان،داعش را تهدید کرده که اگر در 40 کیلومتری مرز ایران باشند،آنها را با خاک یکسان خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح و مقتدر نیز نعمت دیگری هستند که خداوند نصیب این کشور عزیز کرده که وجود همین نیروها باعث امنیت و آرامش شده است.

خاتمی بیان داشت: همانطور که حزب الله این گروه شیعی توانسته است امنیت را در کشور لبنان حکمفرما کند، نیروهای مسلح ما نیز تواسته اند، امنیت را در سراسر کشور ما ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: اگر اسرائیل جنایتکار بخواهد کوچکترین تعرض و نگاه چپی به خاک کشور ما داشته باشد، نیروهای مقتدر و نظامی ما، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.

خاتمی گفت: پیشرفت های گسترده علمی در تمامی زمینه ها نیز نعمت دیگری است که نصیب نظام اسلامی شده است.

عضو مجلس خبرگان اضافه کرد: امروز در دنیا قدرت علمی حرف اول را می زند وخوشبختانه در  سالهای پس از انقلاب توفیقات زیادی مانند پرتاب ماهواره و صنایع هسته ای و سایر رشته های دیگر داشته ایم.

خاتمی ادامه داد:کشور ما از اوایل انقلاب تحریم بوده است ودر دل همین تحریم ها توانسته ایم، غنی سازی اورانیوم را سال به سال با درصد بیشتری افزایش دهیم تا جایی که دشمنان نظام اسلامی، هر دانشمند ایرانی را یک بمب اتم می دانند.

وی ابرازداشت: سی وشش سال از انقلاب اسلامی گذشته و غربی ها از هر برنامه ای مانند اجرای چندین کودتا بر علیه نظام اسلامی استفاده کرده اند که همواره دست خدا بر سر این کشور واین ملت بوده واین توطئه ها همگی خنثی شده اند.

خاتمی تصریح کرد: اگر در جامعه ای توحید با ولایت همراه باشد، آن جامعه ایمن است و آسیب پذیر نخواهد بود.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: بعد از توافق هسته ای،آمریکایی ها چنین القا کردند که میان آمریکا و ایران آشتی برقرار شده است اما باید بدانند که مذاکره تنها در زمینه موضوعات هسته ای بوده و موضوعات این توافق نیز باید به تصویب  نهادهای مربوطه داخل کشور هم برسد.

وی با بیان اینکه  مقام معظم رهبری همواره از اختلافات 180 در جه ای با آمریکا صحبت می کند، بیان داشت: تا این امریکا و این شیطان بزرگ است،مردم هوشیار به همراه رهبرشان دست از سر امریکا بر نمی دارند.

خاتمی با اشاره به صحبت های اوباما مبنی بر اینکه نسل جوان در ایران باید بداند که با  شعار «مرگ به امریکا» کاری پیش نمی برد، اظهار داشت: امریکا باید بداند که جوانان و نسل جوان ایرانی هم مثل همه نسل ها مانند همیشه شعار "مرگ بر امریکا" سر خواهد داد.

وی گفت: چشم های بیدار ما مشاهده می کند، دشمنانی که سی و شش سال پیش توسط ملت ما از در بیرون  رفتند، حالا از پنجره می خواهند وارد شوند ولی ملت بزرگ ایران، این قلم ها را خواهند شکست.

خاتمی افزود: انگلیسی ها پرونده ننگین وسیاهی علیه ملت ایران دارند، در فتنه سال 88 سفارت انگلیس، مقر فرماندهی فتنه بود و حالا دوباره آمدند و دکانشان را باز کردند.

وی ادامه داد: انگلیس ها بدانند که اگر بخواهند شیطنت ها را ادامه بدهند، ملت ایران اجازه ادامه این کار را به آنها نخواهد داد.

خاتمی اضافه کرد: اگر کسانی تصور می کنند که پرچم سفارت آمریکا در ایران بلند می شود،مطمئن باشند این آرزو را به خاک خواهند برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابرازداشت: به فضل خدا هیچ دشمنی نخواهد توانست به این ملت ولایت مدار آسیبی وارد کند و این حب و عشق  ولایت در وجود تمام مردمان این کشور وجود دارد.

خاتمی بیان داشت: از اجتماع با شکوه مردم شهرستان پاسارگاد تشکر می کنم واین مراسم با چنین استقبالی نشانه ولایت مداری مردمان این منطقه می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار