خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیرازگفت : یکی از خطوط قرمزهای ایران در مذاکرات مسئله موشکی ونظامی است پس چگونه تحریم مسئله موشکی را به راحتی قبول کردند؟!
کد خبر: ۸۵۴۶۲۳۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمد کیانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیرامون قطع نامه شورای امنیت با اشاره به بند ۷ کمیسیون شورا، در گفتگو با بسیج گفت: با توجه به صحبت های عراقچی مبنی بر اینکه این بند تاثیری در روند توافق ندارد حال سوال این است کهچه طور تصویب شده است؟

وی با بیان اینکه غربی ها همیشه کار شکنی می کنند، افزود: آیا تصویب این قطع نامه زمینه ساز بهونه گیری غربی ها نیست؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به خطوط قرمز مشخص شده توسط مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: یکی از خطوط قرمزهای ایران در مذاکرات مسئله موشکی ونظامی است ودولت مردان از آن اطلاع داشتند ومی گویند از آن عبور نکردیم پس چگونه تحریم مسئله موشکی را به راحتی قبول کردند؟

وی با بیان اینکه چه ساده برخی از مسائل را می پذیریم، تصریح کرد: قبل از مذاکرات عنوان می شود که باید همه تحریم ها برداشته شود اما بعد از مذاکرات خلاف آن اجرا می شود.

کیانی در ادامه گفت: دولت مردان قبل از مذاکرات می گویند به دنبال آرامش مردم هستند اما بعد از مذاکرات آرامش مردم است که به هم می ریزد .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مطالبه خود از نمایندگان مجلس، خاطر نشان کرد: باید در مقابل آمریکا ساده لوحی را کنار بگذاریم واز دولت مردان بخواهند تضمینی در رابطه با بهانه گیری های امریکا بدهند واگر این بار امریکا کار شکنی وبهانه گیری کند ما ساکت نمی نشینیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار