خبرهای داغ:
صبح امروز همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی آقایان کوهی و شکفته و سخنرانی آیت ا.. حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین قم و استاد برجسته حوزه های علمیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۷۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت ا.. حسینی خراسانی در جمع مسئولین ،بسیجیان،پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت،جانبازان و پاسداران شهرستان با اشاره به آیات تلاوت شده از سوی قاریان محفل گفت: در این آیات آمده بود"این قرآن بشر را هدایت و دعوت و راهنمایی می کند به استوارترین ها،زیباترین ها و به بهترین ها" و در ادامه افزود:به استوارترین دین،زیباترین قانون و عالی ترین سبک و روش زندگی بشارت و مژدگانی می دهد.

حسینی خراسانی گفت: در آیه 45 سوره بقره خداوند متعال می فرمایند اگر می خواهید بر مشکلات زندگی در همه عرصه هاغلبه پیدا کنید و پیروز شوید باید صبر و مقاومت و پایداری از جمله روزه داری و نماز پیشه کنید.

استاد حوزه های علمیه قم افزود: اگر می خواهید بر مشکلات اقتصادی،سیاسی،نظامی،اجتماعی،فرهنگی ،فحشا و منکر و غیره پیروز شوید از نماز و روزه کمک بگیرید،شاید راه های بسیاری در مکاتب مختلف ذکر شده باشد ولی خداوند استوارترین راه را نشان داده است.

عضو جامعه مدرسین قم گفت: در سخت ترین شرایط پیامبر و امیرالمومنین به نماز پناه می بردند،نماز یک دستور العمل و آیین خشک و تشریفات دینی نیست بلکه قدرت ،نیرو و انرژی یک ملت و نظام است.

آیت ا.. حسینی خراسانی در ادامه به بیانات حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمایدهیچ امر هیبت دار،و کار پرهیمنه ای و خطر شکننده ای متوجه من نشد که برای دفع آن به نماز پناه نبرم.

وی اضافه کرد: درجنگ صفین با آن لیله الحریرش و تل الجماجمش امیرالمومنین به نماز پناه برد،ظهر عاشورای حسین بن علی نماز بود،پاسدار شمشیر می زد،پیرو امامش بود و دنبال او می رفت تا آسیبی به امامش نرسد و در عین حال حواسش به آسمان نیز هست کی وقت نماز می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها