رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

غنی‌سازی اوقات فراغت نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی ‌است

خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی برنامه های غنی سازی ایده آل اوقات فراغت را نیازمند هم افزایی دستگاه های مختلف فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۸۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احتشام حاجی پور در ادامه با اشاره به برنامه های مدون شهرداری برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت: در بحث اوقات فراغت باید همه اقشار سنی جامعه را مدنظر قرار دهیم و معاونت فرهنگی هنری شهرداری به عنوان متولی این امر وظیفه آن را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: نهادها و دستگاه های مختلفی در کشور وظیفه برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان را برعهده دارند که وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری ها، کانون های مساجد و... از جمله این دستگاه ها و نهادها است.

حاجی پور در خصوص ضرورت برنامه ریزی و پرداخت به اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد: این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که در زمان کنونی مساله هجمه فرهنگی، رسانه های معاند و گسترش فضاهای مجازی مشهود است.

رئیس شوراس اسلامی استان، کوتاهی در برنامه ریزی برای صدها ساعت اوقات فراغت این قشر را خسارات غیرقابل جبرانی برای جامعه و خانواده عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار